English

رئیس اداره خدمات زائر حرم کریمه اهل بیت(ع):

توزیع ۱۶۰۰۰ افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه(س)

رئیس اداره خدمات زائر آستان مقدس حضرت معصومه(س)گفت: روزانه حدود ۴ هزار پرس افطاری گرم در مهمان سرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها طبخ و بین زائران و مجاوران توزیع می شود.

توزیع ۱۶۰۰۰ افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس اداره خدمات زائر  آستان مقدس حضرت معصومه(س)گفت: طبق روال سال های قبل در ماه مبارک رمضان، هر روز حدود ۱۲ هزار افطاری ساده در صحن حضرت صاحب الزمان(عج) و شبستان نجمه خاتون(س) بین برادران و خواهران توزیع می شود.

وی  افزود: در روز سوم و چهارم ماره مبارک رمضان، زائر سرای کوثر پذیرای ۷۰۰ نفر از زیارت اولی ها جهت ضیافت افطار خواهد بود و همچنین روزانه ۷۰۰ نفر نیز از ترتیل خوانان مهمان سفره افطار کریمه اهل بیت خواند بود.

علی افتخاری خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی که انجام گرفته است از مساجد سطح شهر نیز جهت حضور در ضیافت افطار حرم حضرت معصومه (س)دعوت به عمل می آید و سفره افطاری خادمین ضیافت نیز در شبستان نجمه خاتون هر شب برای ۲۵۰ نفر از خادمان بر پا می شود.

وی  در ادامه با اشاره به نحوه خدمت رسانی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: از ساعت ۹ صبح بسته بندی افطاری شروع می شود و تا ساعت ۱۰ شب خدمت رسانی ادامه دارد و ایستگاه های صلواتی در صحن جواد الائمه علیه السلام نیزاز ساعت ۱۶ چای و خرما و حلیم را برای توزیع بین زائران و مجاوران آماده می کنند.

رئیس اداره خدمات زائر حرم کریمه اهل بیت(ع) افزود: با توجه به توزیع ۱۲ هزار افطاری ساده، روزانه حدود ۴ هزار پرس افطاری گرم نیز در مهمان سرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها طبخ و بین زائران و مجاوران توزیع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه