English

آیت‎الله حسینی بوشهری تاکید کرد:

ظواهر معنوی و فرهنگی قم حفظ شود

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بر لزوم حفظ میراث فرهنگی و مذهبی شهر قم در مقابل سیر رو به رشد بلند مرتبه سازی در این شهر تاکید کرد.

ظواهر معنوی و فرهنگی قم حفظ شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت‎الله حسینی بوشهری در دیدار باسقائیان نژاد شهردار قم، گفت: در سالهای گذشته شهر قم به عنوان یک مرکز استان با اهمیت در کشور چهره چندان جالبی نداشت، ولی تلاش‎های بسیاری برای رفع این نقایص انجام شد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: آنچه مورد اهمیت است، توجه به قم، باید در یک فاز جدی و نگاه همه جانبه‎ای انجام شود، خوشبختانه پس از آغاز فعالیت مدیریت جدید و روند مدیریتی که در پیش گرفته شد، مشخص شد، به جای اینکه جزیی نگر و بخشی نگر باشید، سعی کردید با توجه به چینش صحیح پایه‎ها و اصول، همه جوانب را در مدیریت شهری در نظر بگیرید.

آیت‎الله حسینی بوشهری گفت: یکی از کارهای خوبی که در مدیریت شهردار فعلی رخ داد، شکل گیری سند مهمی بود که با همکاری حوزه در خصوص شهر قم انجام شد؛ امیدواریم در سال جدید نیز شاهد اتمام پروژه‎های ناتمام در شهر قم باشیم و در سالهای آینده، رشد موزون و متناسب شهر قم که موجبات آبرومندی بیشتر این شهر را فراهم می‎کند ادامه یابد.

وی بیان کرد: شهر قم باید به شکلی ساخته شود که هر کسی وارد این شهر می‎شود در ارزیابی خود از یک شهر مقدس و مذهبی دید حقیقی پیدا کند؛ این ارزیابی از سوی مردم و زائران انجام می‎شود و آنها انتظار دارند، نمای بسیار خوبی از یک شهر مقدس و مذهبی ببینند، ولی متاسفانه امروزه شاهد رشد آسمان‌خراش و بافت غیر مانوس با بافت اصلی قم هستیم که امیدواریم این بحث نیز در مدیریت آتی شهرداری دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی