English

در ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

برگزاری بزرگترین محفل ترتیل خوانی قرآن در حرم حضرت معصومه(س)

مسوول محافل و مراسمات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)گفت: حرم مطهر بانوی کرامت بزرگترین سفره قرآنی را در ماه مبارک رمضان پهن می کند و با سابقه ۲۰ ساله در ۳ مقطع نوجوانان، بانوان و عمومی محفل انس با قرآن کریم را برگزار خواهد کرد.

برگزاری بزرگترین محفل ترتیل خوانی قرآن در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مسوول محافل و مراسمات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)گفت: کمیته فنی قاریان و مرتلین قرآن کریم از چند ماه گذشته جلسات مباحث فنی تلاوت قرآن را شروع کرده است و در این کمیته تلاوت های سال گذشته مرور و تلاوت های جدید نیز ضبط شده است.

وی افزود: امتیازها توسط مرتلین کسب می شود و بر اساس امتیاز، وقت برای ترتیل خوانی به مرتلین اختصاص داده می شود.

حجت الاسلام ثباتی مقدم خاطر نشان کرد: حرم مطهر بانوی کرامت بزرگترین سفره قرآنی را در ماه مبارک رمضان پهن می کند و با سابقه ۲۰ ساله در ۳ مقطع نوجوانان، بانوان و عمومی محفل انس با قرآن کریم را برگزار خواهد کرد.

وی اظهار داشت: برای بانوان به صورت ویژه هر روز صبح ساعت ۱۱ در شبستان نجمه خاتون(س) و برای عموم مشتاقان نیز ساعت ۱۱ صبح در شبستان امام خمینی (ره) و برای نوجوانان هم ساعت ۱۵ عصر برنامه تلاوت قرآن کریم برگزار می شود.

مسوول محافل و مراسمات حرم کریمه اهل بیت(ع) افزود: ارائه برنامه های ویژه قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی و… از دیگر برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان در حرم بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ثباتی مقدم ادامه داد: برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، از یک ساعت مانده به اذان صبح با حضور سخنرانان و کارشناسان مذهبی شروع خواهد شد و هر روز برنامه ویژه تفسیر سوره احزاب توسط حجت الاسلام رفیعی انجام می شود و همچنین هر روز ۱۲ هزار روزه دار مهمان سفره کریمه اهل بیت(ع) خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه