English

رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد:

کشف انواع مواد خوراکی قاچاق به ارزش ۷۶۰ میلیون ریال در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف انواع مواد خوراکی قاچاق از یک دستگاه کامیون 10 چرخ در پوشش بار خرما به ارزش 760 میلیون ریال در استان خبر داد.

کشف انواع مواد خوراکی قاچاق به ارزش 760 میلیون ریال در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس پلیس آگاهی استان قم در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری از استان در عوارضی  گرمسار  به  یک دستگاه خودرو بنز ده چرخ مشکوک و آن را متوقف می کنند.

وی افزود‌: در ادامه راننده به همراه سرنشین اعلام داشته اند حامل بار خرما می باشند که ماموران پس از کنار زدن چادر کامیون و بررسی بار آن مشخص شد در زیر سطل های خرما مواد خوراکی قاچاق جاسازی شده است.

سرهنگ  احمد کرمی  ادامه داد:  ماموران پس از تخلیه و شمارش کردن کالاها  پی بردند، کامیون موصوف انواع خوراکی قاچاق شامل: 6 هزار 194 عدد انواع نوشیدنی، انواع کنسرو زیتون به مقدار 618 کیلوگرم، 604 حلب روغن زیتون به وزن 748 کیلوگرم، هزار و 270 عدد کمپوت آناناس و سه هزار و 948 بسته نسکافه را بارگیری کرده است.

وی اضافه کرد:‌  در تحقیقات بعمل مشخص شد راننده محموله را از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان های شمال غربی بارگیری و قصد عبور از استان های جنوبی کشور به مقصد  یکی از استان های مرکزی را داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اعلام کرد: در بررسی های صورت گرفته معلوم شد صاحب کالاها، سرنشین کامیون می باشد و کامیون نیز متعلق به پسرش است که در بازجویی از وی ضمن تایید اظهارات راننده بیان داشته مواد خوراکی را از یکی از استان های جنوبی کشور خریداری و جهت فروش به یکی از استان های شمال غربی می بردم.

کرمی ارزش کالاهای مشکوفه را 760 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد:  در این رابطه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی مناسب روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه