English

فرمانده انتظامی استان قم:

پلیس قم امنیت و اقتدار را در انتخابات یک جا دیکته کرد

فرمانده انتظامی استان قم در آخرین جلسه قرارگاه امام علی (ع) ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا،گفت: پلیس قم امنیت و اقتدار را در انتخابات یک جا دیکته کرد.

پلیس قم امنیت و اقتدار را در انتخابات یک جا دیکته کرد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: از تمامی همکاران و فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی به خاطر امنیت همه جانبه و فراگیر در انتخابات تشکر می کنم.

وی افزود: همه فرماندهان و کارکنان در پیروزی ملت بزرگ ایران در انتخابات نقش داشتند و وفاداری کارکنان به فرماندهانشان در اوج خودش بود.

سردارکاظم مجتبایی تصریح کرد: وفاداری، پایمردی، دلسوزی و تعهد از شاخصه های ویژه انجام کار در قبل،‌حین و بعد از انتخابات بود و اگر تدبیر درست فرماندهان، سعه صدر و توکل آنها بر خداوند متعال نبود، آنها که آمده بودند تا در فضایی مهیج صید بکنند، شاید به مقصود خود می رسیدند و ما نگذاشتیم، نمی گذاریم و نخواهیم گذاشت کسانی که تیر در چله کمان کرده اند تا ارزش ها را نشان روند به آرزوی خود برسند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: دشمنان ما بدانند پلیس همیشه و در همه حال حافظ ارزش های اسلام و انقلاب است و یک قدم هم به عقب نخواهند رفت.

وی تاکید کرد: ما با مردم و در کنار مردم هستیم اما با عناصر ضد انقلاب و اراذل و اوباش سخت مقابله می کنیم.

مجتبایی اوضاع اجتماعی را بسیار آرام توصیف کرد و از همکاری مردم در بعد از انتخابات با پلیس تشکر کرد .

فرمانده انتظامی استان در پایان سخنان خود اذعان داشت: پلیس همواره به دنبال آرامش اجتماعی و توسعه فعالیت های اقتصادی مردم در پناه این امنیت و آرامش بوده و هوشیاری،‌ رصد اوضاع اجتماعی و به اقتضاء عمل کردن را سرلوحه کار خود می داند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه