English

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)عنوان کرد:

عدم تسلط مدیریت انسان بر نفس خود مانع از مدیریت صحیح و سالم در مجموعه مدیریتی می شود

امام جمعه قم گفت: عدم تسلط مدیریت انسان بر نفس خود مانع از مدیریت صحیح و سالم در مجموعه مدیریتی می شود و باعث بروز آفت ها و آسیب های جبران ناپذیری خواهد بود.

عدم تسلط مدیریت انسان بر نفس خود مانع از مدیریت صحیح و سالم در مجموعه مدیریتی می شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار مدیران، معاونان و مسوولین حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: هدف اصلی از آموزش های ضمن خدمت مدیران و معاونان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، رشد معنوی است که این مساله در پرتو عنایات بانوی کرامت تحقق پیدا می کند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)افزود: ارتقای علمی و معنوی و افزایش معلومات باعث می شود خدمت گذاری در این آستان مقدس نسبت به زائرین و مجاورین افزایش پیدا کند.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: وقتی شخصی به عنوان مدیر معرفی و منصوب می شود در ابتدا باید آن شخص بر درون و نفس خودش مدیریت کند و مسلط بر خود باشد تا بتواند در مراحل بعدی بر دیگران مدیریت و امور را انسجام ببخشد.

وی اظهار داشت: عدم تسلط مدیریت انسان بر نفس خود مانع از مدیریت صحیح و سالم در مجموعه مدیریتی می شود و باعث بروز آفت ها و آسیب های جبران ناپذیری خواهد بود.

آیت الله سعیدی در ادامه با تاکید بر مراقبت درونی مدیران گفت: مراقبت از درون و روح و روان باعث خیر و برکت و بصیرت در مدیرت خواهد بود و بنا بر فرموده نبی گرامی اسلام بدترین دشمن نفس اماره سرکش است که در درون انسان قرار دارد و مانع از مدیرت سالم خواهد بود.

تولیت حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: توجه به خواسته های نفسانی باعث می شود نفس سرکش، یکه تازی کند و باید یک مدیر کاری کند که نفس مطمئنه جایگزین نفس اماره شود تا بتواند هم خود و هم مجموعه تحت مدیرت خود را به سمت خیر سوق بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه