English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم خبر داد:

استقبال بهاره سرمایه گذاران کشوری از شهرک صنعتی ۲ هزار هکتاری الغدیر قم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم از حضور کم نظیر سرمایه گذاران کشوری در شهرک صنعتی 2 هزار هکتاری الغدیر در ماه های ابتدایی سال جدید خبر داد.

استقبال بهاره سرمایه گذاران کشوری از شهرک صنعتی 2 هزار هکتاری الغدیر قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی قم با اعلام این خبر اظهارداشت: تنها با گذشت دو ماه از سال جدید این شرکت بالغ بر 25 هکتار از زمین های شهرک صنعتی 2 هزار هکتاری نمونه کشوری الغدیر را در اختیار سرمایه گذاران تولید و اشتغال کشور قرار داد.

وی با بیان اینکه این شهرک علی رغم آمادگی های زیرساختی سال ها بدون استفاده قرار گرفته بود تصریح کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه های راهبردی دولت؛ سازمان صنایع کوچک تمام تلاش و توانایی خود را برای فعال سازی این شهرک جهت استقرار واحدهای صنعتی در آن به کار گرفت و حتی با وجود قرار گرفتن در شعاع 120 کیلومتری تهران،واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی از پرداخت مالیات معاف گردیدند.

امیر طیبی نژاد  دو عامل پتانسیل و مزایای منحصر به فرد شهرک های صنعتی قم و نگاه مثبت سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی به تولید و اشتغال کشور را دلیل اصلی استقبال از شهرک های صنعتی قم برشمرد و خاطرنشان ساخت: دولت تدبیر و امید طی چند سال اخیر تمام اهتمام خود را معطوف به تامین زیرساخت ها و برنامه های حمایتی از صنایع کوچک ومتوسط با هدف رونق تولید و اشتغال در کشور نموده است.

وی ادامه داد: این حمایت ها به گونه ایی است که در استان قم تنها در بخش تامین برق مورد نیاز شهرک های صنعتی استان در مدت 4 سال به اندازه کل زمان فعالیت شرکت شهرک های صنعتی در قم برای واحدهای صنعتی برق تامین گرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم یادآور شد: امروز ضمن تامین زیرساخت های مناسب برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک های صنعتی آماده پذیرش متقاضیان با آغوش باز هستیم و تمام تلاش و همت ما بر حمایت از تولید و اشتغال کشور متمرکز شده است و بخش خصوصی نیز با استقبال خود جوابی مناسب به تلاش های مسوولان بخش صنعت استان قم می دهند.

وی در پایان گفت: در بخش حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبرهای خوب دیگری نیز داریم که بزودی به اطلاع مردم شریف قم خواهید رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه