English

درخشش دختر قمی در هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران

هدیه حیدرى دختر ١٦ شانزده اهل قم که برترین مقام هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران رو کسب کرد و حائز میکروفون طلایى و نشان مجرى برتر شد

درخشش دختر قمی در هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران

به گزارش خبرگزاری موج از قم، هدیه حیدری دختر ١٦ شانزده اهل قم که برترین مقام هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران رو کسب کرد و حائز میکروفون طلایى و نشان مجرى برتر شدبه همین دلیل مارا بر آن داشت تا گفتگوی کوتاهی با این مجری جوان  داشته باشیم.

شما چند سال سن دارید و از کجا شروع کردید؟

من متولد سال ١٣٧٩ هستم و ١٦سال سن دارم و از ٩سالگى اجراى صحنه اى رو شروع کردم مدتى در تئاتر به ایفاى نقش پرداختم اما باز هم به صحنه اجرا برگشتم و الان حدود ٦سال است که به طور حرفه اى و جدى مجرى صحنه و تلویزیون هستم.

شما براى اجراى هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران چند ماه وقت گذاشتید؟

 حدودا دوازده ماه نوشتن متن ها و آماده سازى اجراهام به طول انجامید البته اجراى مرحله اولم رو یک هفته قبل از جشنواره نوشتم.

شما چند مرحله رو پشت سر گذاشتید تا به تاپ تن رسیدید؟

سه مرحله اصلى در جشنواره وجود داشت.مرحله اول بخش جوان که بنده مقام اول رو بدست آوردم و به مرحله بیست مجرى برتر رسیدم و باز به رقابت پرداختم و در این مرحله هم مقام اول رو بدست آوردم و به تاپ تن رسیدم.

سطح رقابت در تاپ تن چطور بود ؟

راستش خیلى شگفت زده نشدم . با اینکه اولین بارى بود که در جشنواره حضور داشتم اما جشنواره هاى قبلى رو کامل دنبال میکردم و تک تک اجرا ها رو دیده بودم بنابراین اطلاع داشتم که سطح مجریان در تاپ تن خیلى بالاست و امسال هم شاهد اجراهاى فوق العاده از مجریان  قدر و با تجربه بودم و رقابت در تاپ تن بسیار تنگاتنگ بود و هیئت داوران محترم همگى از بهترین هاى اجرا و گویندگى بودند

اما شما در تاپ تن هم گوى رو از میدان ربودى؟

بله من در تاپ تن هم میکروفون طلایى و نشان برترین مجرى هفتمین جشنواره مجریان صحنه ایران رو کسب کردم.

چه جالب پس کوچک ترین مقام اول در طى این هفت سال برگزارى جشنواره مجریان هستى؟

بله فکر میکنم همین طور باشد و این موضوع براى همگان جالب شد .

عامل موفقیتت رو چى میدونى؟

مطالعه ، تمرین ، تکرار ، بیان شیوا، داشتن اخلاق خوب و نظام آراستگى و از همه مهمتر انتخاب سخن خوب براى اجرا .

ملاک شما براى انتخاب سخن خوب چیست؟

من متاسفانه خیلى از همکاران رو دیدم که توانایى هاى فوق العاده اى دارند اما بن  صحبت هاشون حرفى براى گفتن وجود نداره من به عنوان یک مجرى در برابر تک تک واژه هایم مسؤولم همواره باید تصور کرد ذهن مخاطب چون کیسه اى است که باید پر شودحال میشود آنرا با سکه طلا پر کرد و میشود با سنگ هم پر کرد ...در واقع ان طلا یا آن سنگ داشته هاى شماست که به میزان مطالعه و تمرین شما بستگى دارد.

و سخن آخر؟

بیشتر از اینکه از جوایز لذت ببرم از جمع گرم و صمیمى دوستانم لذت بردم کسانى که خود عضو شرکت کنندگان بودند واز جان و دل مایه گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه