English

تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در قم کم نظیر است

دادستان قم با بیان اینکه اقتدار پلیس و دستگاه قضائی اقتدار نظام است، تعاملات فی مابین این دو دستگاه را در قم کم نظیر دانست.

تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در قم کم نظیر است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مهدی کاهه طی سخنانی در نشست تعاملی دادستانی با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان قم، با اشاره به اهمیت فضای مجازی، از این فضا به عنوان فضای حقیقی نام برد و اظهارداشت: باید در مقابله با هرگونه بزه، تدبیر و تصمیم به اقتضاء داشت.

وی امنیت استان قم را مرهون تعاملات فی مابین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی دانست و خاطرنشان کرد: مردم از این تعاملات کم نظیر سود خواهند برد.

دادستان قم با بیان اینکه تک بعدی بودن درست نیست و باید هر قاضی را به عنوان یک دادستان تلقی کرد، افزود:ما رهنمودهای لازم را می دهیم تک بعدی بودن خطاست و در تقویت این هدف برای نمونه گام های موثری از جمله راه اندازی مجتمع تخصصی مربوط به تصادفات برداشته شده است.

 کاهه در خصوص رصد فضای مجازی، افزود: کارگروهی در رابطه با فضای مجازی تشکیل و نماینده پلیس قم و سپاه سیاست هایی را دنبال کرده و بر اساس آن تدبیر می کنند.

دادستان با بیان اینکه اقتدار پلیس و دستگاه قضائی اقتدار نظام است، تعاملات فی مابین این دو دستگاه را در قم کم نظیر دانست.

وی با تاکید بر اینکه در برخورد قاطع، جدی و قانونی کوچکترین تردیدی نخواهیم داشت، گفت:این برخورد البته نیازمند گزارشی مستند و مستدل از جانب پلیس بوده که به خوبی این امر در حال انجام است.

  سرهنگ صادقی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در آرامش جامعه، افزایش روح تعاملات پلیس و دستگاه قضائی را در تقویت هر چه بیشتر امنیت و آرامش مهم ارزیابی کرد.

وی خواستار واکاوی بیش از پیش و چاره اندیشی در پیشگیری از آسیب های فضای مجازی شد و حمایت دستگاه قضائی از پلیس را باعث توفیقات روز افزون در حوزه پیشگیری برشمرد.

صادقی تاکید کرد: قطعاً تصمیماتی که در این جلسات اتخاذ می شود برای رفاه همشهریان و تامین رضایتمندی مردم است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم یکی از دلائل اصلی ارتقاء احساس امنیت در قم را مرهون حمایت های دستگاه قضایی دانست و اظهار داشت: پلیس قم با صحت عمل، اخلاق و دلسوزی به اجرای ماموریت می پردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه