English

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد:

ارتباط پلیس با رسانه ها و تقویت آموزش کارکنان، دو مقوله مهم در امر اطلاع رسانی

فرمانده انتظامی استان قم دو مقوله ارتباط پلیس با رسانه ها و تقویت آموزش کارکنان را بسیار مهم دانست و بر بکار گیری صحیح هر دو مقوله تاکید کرد.

ارتباط پلیس با رسانه ها و تقویت آموزش کارکنان، دو مقوله مهم در امر اطلاع رسانی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده انتظامی استان قم در اولین کمیسیون اطلاع رسانی در سال جاری اظهار داشت: با توجه به پیشرفت علم و فن آوری و تکنولوژی اکنون تمام مردم با یک گوشی موبایل خبرنگار شده اند و ما با شرایط جدیدی روبرو هستیم،  بنابراین تمام کارکنان پلیس بایستی هوشیار بوده و عالمانه و حکیمانه عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه این فضا را نمی شود محدود کرد و ما چاره ای جز کار در این فضا نداریم، افزود: از فرمانده انتظامی استان تا فرمانده پاسگاه در دورترین نقطه استان باید موازین حقوقی ،‌شرعی، عقلانی ،‌اخلاقی و رفتاری را در عملکرد و بویژه در انجام مصاحبه با خبرنگاران رعایت کنند تا بهانه سوء استفاده از هر کسی سلب شود.

سردار کاظم مجتبایی تاکید کرد: باید اقدامات پیش دستانه پلیس در انتشار اخبار در دستورکار باشد، اخبار صحیح باید از جانب پلیس منتشر شود تا خبرنگاران از منابع دیگر اخبار ناصحیح منتشر نکند.

وی دو مقوله ارتباط پلیس با رسانه ها و تقویت آموزش کارکنان به ویژه آموزش فن بیان ، مصاحبه و سخنرانی را بسیار مهم دانست و بر بکار گیری صحیح هر دو مقوله تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان افزود: بنای پلیس تعامل حداکثری با اصحاب رسانه است،لیکن اگر تخلف و یا سوء استفاده ای از سوی رسانه ای صورت گیرد، پیگیری و با هماهنگی مقام قضایی برخورد مقتضی خواهد شد.

وی تصریح کرد: پلیس مجری قانون است،تک تک کارکنان پلیس بایستی توجیه بوده و نص قانون را اجرا کنند، در این صورت مردم نیز با ما همنوا شده و قدردان خدمات و اقدامات پلیس خواهند بود.

مجتبایی ادامه داد: خبر گزاری پلیس استان در رقابت با سایر رسانه ها نیاز به تقویت نیروی انسانی ، تجهیزات و ملزوماتی دارد که بزودی تهیه و در اختیار مرکز اطلاع رسانی استان قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه