English

رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد:

دستگیری سارق سابقه دار مسافرخانه ها با ۱۱ فقره سرقت در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارق سابقه دار با 11 فقره سرقت در مسافرخانه های سطح استان خبر داد.

دستگیری سارق سابقه دار مسافرخانه ها با 11 فقره سرقت در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس پلیس آگاهی استان قم در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد از مسافرخانه های هسته مرکزی شهر قم  و با توجه به حساسیت آن، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند سارق ساعتی که نگهبان یا مسئول پذیرش در خواب بسر می برده از فرصت استفاده و پس از وارد شدن به مسافرخانه اموالی از قبیل وجه نقد و گوشی همراه کارکنان از قسمت پذیرش و یا اتاق مسافران زائران عرب زبان را سرقت می کردند.

سرهنگ احمد کرمی ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد تمامی سرقت های اخیر توسط یک نفر ناشناس انجام و به علت عدم استفاده از گوشی های مسروقه وسیم کارت موجود در آن ، اقدامات گسترده تری در این زمینه صورت گرفت.

وی اضافه کرد: نهایتاً احدی از مالباختگان سارق را مشاهده و در تماس تلفنی با پلیس 110 توسط ماموران دستگیر و جهت انجام تحقیقات تخصصی  تر در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم بیان داشت: در تحقیقات پلیسی متهم یاد شده پس از ارائه دلایل و مدارک نهایتاً  به 11 فقره سرقت در این زمینه اعتراف و عنوان کرد در ابتدا سیم کارت و کارت حافظه آن را خارج و گوشی را به بفروش می رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه