English

همایش تجلیل از جانبازان قم برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم : همایش تجلیل و تکریم از جانبازان سرافراز استان همزمان با میلاد بزرگ جانباز کربلا حضرت اباالفضل العباس (ع) و با دعوت از بیش از 11هزار جانباز استان در مصلای نماز جمعه قم برگزار می شود.

همایش تجلیل از جانبازان قم برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم اظهار داشت: خداوند خریدار بدنهایی شد که وارثان حقیقی شهادت و یاوران نهضت اسلامی و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و ایثارگران عامل بودن به شعارهایی که دادند و برای حفظ عزت و شرف و عظمت اسلام و مسلمین جان خویش را  تقدیم نمودند.

وی اضافه کرد: ایثارگران افراد ارزشمند و سرمایه های عظیم نظام اسلامی هستند، جانبازان در وقت آزمون الهی از جان گذشتند و در وقت آرامش همراه با نظام و وفادار به ارزشهایی هستند که برایش اعضا و جوارح خویش را فدا نمودند.

سردار سید جواد هاشمی ادامه داد: دیروز جانبازان در سنگر دفاع از ارزشها و ناموس و سرزمین اسلامی اعضا و جوارح خویش را تقدیم کردند و امروز در صحنه های مختلف فعالانه در راستای تقویت نظام اسلامی و حفظ ارزشهای دوران دفاع مقدس حضور فعالانه داشته و ایثارگرانه در مسیر تعالی نظام اسلامی تلاش می کنند، امروز بسیاری از این عزیزان از نخبگان شاهد و ایثارگر می باشند.

هاشمی تاکید کرد: ما همواره مدیون رشادتها و ایثارگریهای این عزیزان هستیم،‌ اینها حق بزرگی بر گردن نظام دارند،‌ برخی از این عزیزان 30سال است در بستر مجروحیت هستند و سخت ترین دردها را تحمل می کنند اما وفادار به نظام اسلامی و مدافع ارزشها می باشند. اسوه جانبازان در عصر معاصر رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با تدبیر و شجاعانه در برابر تمامی دشمنان ایستاده و نظام اسلامی را در موج طوفانهای بلا بخوبی هدایت می کند .

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم تاکید کرد: نباید اجازه داد تکریم و تجلیل این عزیزان که برای عزت، شرف،  استقلال و آزادی ما جانفشانی کرده اند مورد بی مهری و کم لطفی قرار گیرند، امروز حضور ایثارگران را در تمامی عرصه ها شاهد هستیم و مسوولان موظف هستند برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ دستاوردهای شهدا و ایثارگران از مقام صبر و ایثار این عزیزان تقدیر نمایند.

هاشمی افزود: اگر امروز شاهد بیداری اسلامی هستیم این نتیجه همین ایستادگی ها، صبر و مقاومت ها  و ایثارگریها است ،‌مدافعان حرم در ادامه همین مسیر هستند،‌ حضور موثر جانبازان بعنوان اسوه های صبر و ایثار و مقاومت موجب نشر فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی از این عزیزان در سطح جامعه شده است.

وی گفت: جانبازی که دست و پای خویش را برای انقلاب اسلامی فدا کرده یار و یاور و بازوی توانمند انقلاب است، ایثارگران هیچ گاه طلبکار انقلاب اسلامی نبودند، ‌ همواره ایثارگرانه در همه عرصه ها حضور یافته اند.  

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم اضافه کرد: امروز در استان قم مفتخر به خدمت رسانی به حدود 12هزار جانباز هستیم که 4800جانباز بالای 25درصد ،‌ 6450جانباز زیر 25درصد ،‌240جانباز 70درصد  که 30 نفر از این عزیزان به شهادت رسیده اند.

همایش جانبازان روز دوشنبه 11 اردیبهشت ساعت 17 الی 19 در مصلای نماز جمعه قم با حضور بیش از 11هزار جانباز و خانواده معظم ایشان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه