English

فرانسه از تلاش های «ولد الشیخ» در مذاکرات صلح یمن حمایت می‌کند

سخنگوی رسمی وزارت خارجه فرانسه در سخنانی تاکید کرد که پاریس به صورت کامل از تلاش های نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن برای دستیابی به توافقی پایدار در مذاکرات صلح یمن حمایت می کند.

فرانسه از تلاش های «ولد الشیخ» در مذاکرات صلح یمن حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از النشره، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در سخنانی اعلام کرد که پاریس از شروع مجدد مذاکرات صلح یمن در کشور کویت با نظارت سازمان ملل استقبال می کند.

بر اساس این گزارش «رومان نادال» در سخنانی در این راستا اظهار داشت: فرانسه کاملا از تلاش های «اسماعیل ولد الشیخ» نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن برای تسهیل روند امضای توافق نامه سیاسی پایدار حمایت می کند. وی در ادامه سخنان خود در همین زمینه افزود: از تمامی گروه ها می خواهیم که به آتش بس پایبند باشند و برای دستیابی به توافقی مبتنی بر قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت از هیچ تلاشی دریغ نکنند. سخنگوی وزارت خارجه فرانسه تصریح کرد: این قطعنامه بدین معناست که عملیات انتقالی جدید آغاز شود و همچنین دولتی تشکیل شود که نماینده تمامی گروه های مردم یمن باشد و فعالیت نهادهای وابسته به این دولت نیز از سر گرفته شود. شایان ذکر است دور جدید مذاکرات صلح یمن از روز جمعه زیر نظر اسماعیل ولد الشیخ در کشور کویت از سر گرفته شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه