English

جاسوسی از نخست وزیر فرانسه در جریان سفر به فلسطین اشغالی

روزنامه های فرانسوی از احتمال جاسوسی رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این کشور در جریان سفر اخیرش به فلسطین اشغالی خبر دادند.

جاسوسی از نخست وزیر فرانسه در جریان سفر به فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری موج؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، روزنامه فرانسوی اکسپرس اعلام کرد که نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در جریان سفر «مانوئل کارلوس والس» به فلسطین اشغالی در ماه می، از تلفن همراه شخصی وی و همراهانش جاسوسی کرده اند.

این روزنامه فرانسوی خاطر نشان کرد که در جریان سفر هیات فرانسوی به فلسطین اشغالی و پیش از برگزاری یک نشست، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از مانوئل والس و هیات همراه وی خواسته بودند که تلفن های همراه شان را قبل از ورود به محل برگزاری نشست تحویل دهند، اما پس از اتمام این نشست و پس گرفتن تلفن های همراه توسط این هیات، مشکلات غیر عادی برای تلفن های اعضای هیات به وجود آمده بود.

نخست وزیر فرانسه و هیات همراه وی پس از بازگشت به کشورشان، تمامی تلفن ها را به آژانس امنیت ملی فرانسه تحویل داده اند تا احتمال هک آنها مورد بررسی قرار گیرد، اما هنوز این آژانس نتایج بررسی های خود در این زمینه را منتشر نکرده است.

البته دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از انتشار این خبر درصدد تکذیب آن برآمد و اعلام کرد که این خبر بی پایه و اساس است و اسرائیل فرانسه را دوست و همپیمان خود می داند و از مقامات فرانسوی جاسوسی نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه