English

شورای مسلمانان بریتانیا درباره افزایش حمله به اقلیت‌ها هشدار داد

شورای مسلمانان بریتانیا از افزایش تکان‌دهنده اظهارنظرهای نفرت‌گرایانه و هدف قرارگرفتن اقلیت‌ها در بریتانیا بعد از رای مردم به خروج این کشور از اتحادیه اروپا انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری موج؛ شجاع شفیع رئیس شورای مسلمانان بریتانیا، از افزایش تکان‌دهنده اظهارنظرهای نفرت‌گرایانه و هدف قرارگرفتن اقلیت‌ها در بریتانیا بعد از رای مردم به خروج این کشور از اتحادیه اروپا انتقاد کرد.

وی بحران سیاسی موجود را تهدیدی برای همزیستی مسالمت‌آمیز اجتماعی خوانده و از رهبران سیاسی و مدنی خواسته است برای التیام شکاف‌هایی که در جامعه به وجود آمده هم‌صدا شوند.

رای مردم بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا در همه‌پرسی روز پنج‌شنبه ۲۳ ژوئن که به اعلام استعفای نخست‌وزیر و بحران در حزب مخالف کارگر منجر شد، فضای سیاسی و اجتماعی بریتانیا را به شدت ملتهب کرده است.

شفیع در نامه خود به موارد بی‌شماری از گزارش‌های مربوط به آزار و اذیت مسلمانان و دیگر اقلیت‌ها بعداز اعلام نتیجه همه‌پرسی اشاره کرده و خواهان نمایش همبستگی در مقابل این حملات شده است.

در پی اعلام نتیجه همه‌پرسی بریتانیا، رسانه‌های این کشور و کاربران شبکه‌های اجتماعی موارد بسیاری از توهین یا هشدار به مهاجران را منتشر کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه