English

اروپایی‌های ساکن لندن نگران نتیجه همه‌پرسی نباشند

صادق خان، شهردار مسلمان شهر لندن در پی رای انگلیسی‌ها به خروج از اتحادیه اروپا گفت، این همه‌پرسی تاثیری بر وضعیت شهروندان اروپایی ساکن این شهر نخواهد داشت ما همچنان از آنها استقبال خواهیم کرد.

اروپایی‌های ساکن لندن نگران نتیجه همه‌پرسی نباشند

به گزارش خبرگزاری موج؛ به نقل از وبسایت هافینگتون پست، صادق خان، شهردار مسلمان شهر لندن در پی همه پرسی روز پنجشنبه انگلیس و رای مردم این کشور به خروج از اتحادیه اروپا خواهان وحدت در کشورش شد. وی گفت: من می‌خواهم پیام واضحی به هر شهروند اروپایی که در لندن زندگی می‌کند ارسال کنم. شما همچنان در این شهر مورد استقبال قرار می‌گیرید. ما به عنوان یک شهر قدردان مشارکت فراوانی که شما برای لندن داشتید بوده و نتیجه این همه پرسی تغییری در آن ایجاد نخواهد کرد.

این اظهارات صادق خان در حالی مطرح شدند که وی از حامیان باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا بود و در سخنرانی روز جمعه خود تاکید کرد، نزدیک به یک میلیون شهروند اروپایی در شهر لندن زندگی می‌کنند.

به دنبال رای انگلیسی‌ها به خروج از اتحادیه اروپا، آینده سه میلیون شهروند غیر انگلیسی اهل اتحادیه اروپا که در حال حاصر ساکن بریتانیا هستند نامشخص است.

جنبش حامی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا صراحتا گفته که این شهروندان غیر انگلیسی باید اجازه پیدا کنند تا به شکل نامحدود همچنان در این کشور اقامت داشته باشند. اروپایی‌های ساکن بریتانیا با این حال نسبت به آینده اقامتشان در این کشور اظهار نگرانی کردند.

صادق خان در انتهای بیانیه خود خواهان وحدت در انگلیس شد. وی تاکید کرد: همه ما این مسئولیت را داریم که در صدد بهبود اختلافات و جدایی‌هایی که در سراسر کمپین مربوط به همه پرسی بروز پیدا کرده‌اند بوده و بر چیزی که ما را متحد می‌کند به جای چیزی که ما را از هم جدا می‌کند تمرکز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه