English

نامزد ریاست جمهوری اتریش تهدید به مرگ شد

الکساندر فان دِر بِلِن کاندیدای ریاست جمهوری اتریش از حزب سبز با انتشار ایمیل هایش در رسانه ها اعلام کرد که تهدید به مرگ شده است.

نامزد ریاست جمهوری اتریش تهدید به مرگ شد

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از آنکه شایعاتی در خصوص ابتلا داشتن سرطان سینه فان دِر بِلِن توسط یکی از پزشکان رد شد، حالا وی با انتشار ایمیل های شخصی و پست های فیسبوکی خود اعلام کرده است که در صورت برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری کشته خواهد شد.

کاندیدای ریاست جمهوری اتریش امروز(پنجشنبه) با انتشار بیانیه ای گفته است که کمپ های نفرت در اینترنت علیه وی رو به افزایش است و حتی پسر خود نیز از این حملات بی نصیب نمانده است. در متن هایی که الکساندر فان دِر بِلِن منتشر کرده است به نظر می رسد طرفداران مربوط به نوربرت هوفر گرداننده این تبلیغات هستند. یکی از طرفداران این نامزد حزب راستگرای افراطی گفته است که می خواهد فان دِر بِلِن را اعدام کند تا نامزد محبوبش آقای هوفر رییس جمهور آینده اتریش شود. روز گذشته نیز بعد از انتشار شایعه ای در شبکه های اجتماعی در اتریش مبنی بر اینکه نامزد حزب سبز اتریش فردی سیگاری و دچار سرطان سینه است, ون در بلن این شایعات را رد کرد. در همین حال کریستف زیلینسکی متخصص سرطان به خبرگزاری آپا اعلام کرد که آزمایش های پزشکی بیماران کاملا محرمانه است. اما به دلیل آنکه بایستی مردم را از تحقیقات چند روزه خود که در بیمارستان انجام دادیم, در جریان بگذاریم می توانم با نزدیک به ۱۰۰ درصد تاکید کنم که این مرد ۷۲ ساله از سلامتی کامل برخوردار است. قرار است دور مجدد دوم انتخابات ریاست جمهوری اتریش در تاریخ ۲ اکتبر(۱۱ مهر) برگزار شود. دادگاه قانون اساسی اتریش جمعه(۱۱ تیر) نتایج دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور را به علّت برخی تخلفات، باطل اعلام کرد. بر اساس حکم دادگاه قانون اساسی اتریش، الکساندر فان دِر بِلِن، نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری اتریش(مورد حمایت حزب سبز)، که پیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اعلام شده بود، باید بار دیگر با نوربرت هوفر، نامزد حزب راست افراطی(حزب آزادی)، رقابت کند. دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اتریش در تاریخ دوم خرداد ۱۳۹۵ برگزار شد. هوفر در این انتخابات تنها با اختلاف نزدیک به ۳۱ هزار رأی از فان دِر بِلِن شکست خورد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه