English

مدیرکل صداوسیمای اردبیل:

حضور منسجم مردم در عزاداری‌ها فتنه دشمنان را خنثی می‌کند

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل گفت: در شرایط حساس کنونی حضور گسترده و منسجم مردم در عزاداری ماه محرم می تواند فتنه دشمنان را خنثی کند.

حضور منسجم مردم در عزاداری‌ها فتنه دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرنگار موج، علی ملااحمدی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار گرمی اضافه کرد: درحال حاضر دشمنان نظام توطئه های مختلفی را در قالب جنگ اقتصادی و جنگ نرم و جنگ روانی در جامعه پیاده می کنند که در چنین برهه ای عزاداری ماه محرم و حضور گسترده و منسجم مردم همراه با شور و شعور حسینی فتنه های آنان را خنثی خواهد کرد.

وی تاکید کرد که عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در جای جای استان، نمادی از وحدت و اتحاد ملی و مذهبی بوده و این عامل مهمی در بی اثر شدن بسیاری از توطئه های دشمنان خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل با اشاره به برنامه های این مرکز در ایام محرم، شعاراصلی برنامه های تولیدی رسانه ملی در ایام ماه محرم امسال را بصیرت، مقاومت و عزت عنوان کرد.

وی همچنین برلزوم ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، تبیین فلسفه قیام امام حسین (ع) و برجسته کردن و به نمایش گذاشتن ارزش ها و مصادیق دینی و اخلاق اسلامی در تجمع های عزاداری تاکید کرد.

فرماندارگرمی نیز در این دیدار پخش زنده مراسم های عزاداری در مناطق مختلف استان را یک فرصت استثنایی و بی نظیر در ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی در جامعه برشمرد.

ابراهیم امامی یادآور شد: متدین بودن شهروندان گرمی شاخصه اصلی مردمان این دیاراست و همیشه عزاداری های ماه محرم این شهرستان در تراز اول استانی قرارگرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه