English

۹۰ درصد شهرها و ۷۰ درصد روستاها از نعمت گاز برخوردارند

مدیرعامل شرکت گاز کشور گفت: گازرسانی در شهرها را از یک درصد به ۹۰ درصد و در روستاها هم به ۷۰ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا عراقی در حاشیه آئین افتتاح پروژه گازرسانی به شهر بیدروبه اندیمشک در حسینیه این شهر اظهار کرد: این پروژه برای نخستین بار در کشور افتتاح می شود.

وی در تعریف اقتدار گفت: اقتدار یعنی منطقه در جنگ است و ایران آرامش و امنیت دارد. شرکت گاز یک درصد انرژی داشت و الان به ۷۰ درصد رسیده و این یعنی اقتدار و امنیت انرژی.

عراقی این اقتدار و امنیت را مدیون خون شهدا دانست و افزود: ۲۰ میلیون خانوار در حال حاضر امنیت انرژی دارند؛ جواب خون شهدا صادقانه کار کردن و از منافع خود به نفع منافع ملی کنار رفتن است.

معاون وزیر نفت در امور گاز در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله تورم در کشور اشاره کرد و ادامه داد: اگرچه رکورد و تورم در کشور وجود دارد اما دغدغه انرژی در کشور وجود ندارد.

وی با تاکید بر تعامل دو سویه با دنیا ادامه داد: با داشتن تعامل دوسویه، کارخانه داران می توانند مواد اولیه خود را از سراسر دنیا بخرند که این امر باید بدون وابستگی و باید با اقتدار انجام شود.

عراقی اضافه کرد: اگر تعامل با دنیا نداشته باشیم چطور امنیت اقتصادی ایجاد می شود و سرمایه گذار چطور بیاید در این شهر سرمایه گذاری کند؟ اقتصاد، فهم، تعامل، زبان و ادبیات خاص خود را می خواهد نه شعار، برای اقتصاد خوب باید با دنیا تعامل داشت، مواد اولیه وارد و تولیدات را صادر کرد.

وی با بیان اینکه روزانه یکصد کامیون از ایرانشهر به نیروگاه چابهار حمل و سپس گاز به دست مردم رسانده می شود، افزود: باید قدرشناس باشیم و از دولت و نمایندگان مجلس پیشتبانی کنیم و البته که دولت وظیفه اش کار کردن برای برای مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه