English

مهلت دومین دوسالانه ادبیات کودک تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دومین دوسالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی با عنوان «کودک، ادبیات و لذت خواندن» تا ۱۵ مردادماه سال جاری تمدید شد.

مهلت دومین دوسالانه ادبیات کودک تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج، دبیرخانه همایش دوسالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی مهلت ارسال چکیده برای همایش امسال را که با عنوان «کودک، ادبیات و لذت‌های خواندن» برای مدت ۱۵ روز و تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه تمدید کرد.

بنا بود آخرین مهلت ارسال آثار به این همایش تا پایان تیر ماه سال جاری باشد که به مدت ۱۵ روز، «۱۵ مرداد ماه» تمدید شد.

این همایش که از سوی شورای کتاب کودک و با همکاری و مشارکت خانه کتاب برگزار می‌شود به موضوع خواندن و لذت‌های آن می‌پردازد و علاوه بر برگزاری سخنرانی‌ها و پنل‌هایی در این رابطه، کارگاه‌هایی آموزشی نیز با موضوع لذت‌های خواندن برگزار خواهد شد.

محورهای پیشنهادی این همایش که بناست در آبان ماه سال جاری برگزار شود در حوزه مباحثنظری، کاربردی و ادبی طراحی شده است.

خواندن / لذت‌های خواندن / ترویج خواندن: تاریخچه، انواع، تعاریف، رویکردها، سواد / فقر / دشواری‌های خواندن، اخلاق / آزادی خواندن و…عناوین برهی از محورهای نظری وکتابخانه‌ها / فضاهای عمومی / نهادهای فرهنگی و لذت‌های خواندن، اوقات فراغت و لذت‌های خواندن، سرانه خواندن، خواندن در بحرانو…عناوین برخی از مباحثکاربردی و ادبیات کودک فاخر / نازل و ادبیات خواندن، تصویر و لذت‌های خواندن، ادبیات کهن و لذت‌های خواندن و…عناوین مباحثادبی این همایش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی