English

ارتش ‌در همه حال در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کند‌

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا گفت: ارتش نیز در همه حال در مسیر ولایت فقیه حرکت کرده و گوش به‌فرمان دستور ایشان برای جانفشانی است.

ارتش ‌در همه حال در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کند‌

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمد باقری ظهر امروز در مسجد حضرت ولیعصر(عج) مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در رشت با بررسی اتفاقات شب گذشته در ترکیه اظهار داشت: ایران همیشه خواستار نظم و ثبات و آرامش در منطقه است و ما به هیچ شکل در هیج نقطه دنیا خواهان تغییر حکومت‌ها به شیوه کودتا نیستیم.

وی با بیان اینکه هر تغییری باید از راه مسالمت آمیز و پای صندوق‌های رأی انجام شود گفت: نمونه آشکار این امر تغییر حکومت شاهنشاهی در کشور است که مردم با حضور در راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز توانستند به رهبری حضرت امام(ره) بر رژیم پهلوی غلبه کنند.

‌باقری، ارتش جمهوری اسلامی ایران را تنها ارتش در دنیا خواند که همیشه در کنار مردم و جزئی از ملت بزرگ ایران است و معنویت حاکم بر این ارتش خدایی از هرگونه قدرت طلبی جلوگیری می‌کند چرا که به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ارتش ایران، ارتش خدایی است و ارتش الله است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا اعلام کرد: دولت ترکیه در سال‌های اخیر چندین بار شاهد چنین اتفاقاتی بود که نشان از عدم وجود ساختار دینی در ارتش این کشور دارد.

‌باقری افزود: فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای به‌عنوان پدری رهنما و دلسوز همیشه پشتیبان و حامی نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و ارتش نیز در همه حال در مسیر ولایت فقیه حرکت کرده و گوش به‌فرمان دستور ایشان برای جانفشانی است.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور به حوادثمختلفی گرفتار شد که دفاع مقدس یکی از نمونه‌های دشمنی استکبار است و در تمام این حوادثو وقایع، دست رحمت خدای بزرگ همواره بر سر ملت ایران آشکار بود و همه باید معترف باشیم که خدا پشتیبان ملت، نظام و ارتش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه