English

خرید تورهای آفری داخلی در شهریور ۹۷

در چند وقت اخیر به دلیل اوضاع مخدوش اقتصادی کشور تورهای مسافرتی هم اعم از داخلی و خارجی تا حدود زیادی افت نموده اند اما با این حال باز هم تورهای مسافرتی داخلی بویژه تور کیش برای علاقمندان به مسافرت های داخلی کشور جذاب می باشند.

خرید تورهای آفری داخلی در شهریور 97

به گزارش خبرگزاری موج، اگرچه در چند وقت اخیر به دلیل اوضاع مخدوش اقتصادی کشور تورهای مسافرتی هم اعم از داخلی و خارجی تا حدود زیادی افت نموده اند اما با این حال باز هم تورهای مسافرتی داخلی بویژه تور کیش برای علاقمندان به مسافرت های داخلی کشور جذاب می باشند. با توجه به بازار رقابتی آژانس های مسافرتی در عرضه انواع تورهای داخلی شاید یکی از دغدغه های مسافران انتخاب تور مورد نظر خود با قیمت های ارزان باشد. عوامل زیادی از جمله نوع مقصد، زمان تقاضا و ... برای خرید تور در انتخاب تورهای آفری نقش دارند، لذا در این مطلب سعی می کنیم شما را با برخی از مهم ترین تورهای داخلی و خرید بهترین آفرهای آنها آشنا کنیم.

کیش جزیره ای دیدنی با امکانات ویژه گردشگری واقع در جنوب ایران است که با توجه به استقبال زیاد مسافران در سال های اخیر به یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل شده است. این جزیره در بین گردشگران به نوعی به نگین گردشگری خلیج فارس شهرت یافته و علاقمندان بیشماری را پیدا کرده است. این جزیره در نوروز و تابستان بویژه شهریور بیشترین تعداد علاقمندان را داراست. از این رو با افزایش تعداد مسافرین در این ایام نرخ تورهای کیش تا حد قابل توجهی افزایش یافته و عملا رزرو تورهای کیش با قیمت های ارزان و بویژه تور لحظه آخری کیش با قیمت های پایین به سختی ممکن خواهد بود. اما بایستی توجه داشته باشید که وبسایت جامع گردشگری com.تورکیش-تورمشهد این افتخار را دارد تا با همکاری آژانس های مسافرتی معتبر داخلی در ایام پرترافیک سال هم آفرهای ویژه ای را با قیمت های باورنکردنی در اختیار علاقمندان به تورهای داخلی قرار دهد. همچنین این وبسایت این افتخار را دارد تا برای علاقمندان به تورهای مسافرتی در سراسر کشور این زمینه را فراهم آورد که تورهای داخلی را از سراسر ایران برای شهرستان های بزرگ کشور فراهم آورد. به عنوان مثال سفر از اهواز به کیش با تورهای مسافرتی به راحتی با آفرهای ارزان قیمت تور کیش از مشهد برای اهوازی های عزیز و سایر استان های همجوار به خوزستان و علاقمندان کیش ممکن خواهد بود.

تور کیش.

شهر مشهد که به عنوان یکی از دو شهر مقدس کشور و دومین کلان شهر بزرگ کشور است بی شک یکی از قطب های گردشگری برای ایرانی ها بوده و یکی از مقاصد پای ثابت گردشگران داخلی برای گذراندن اوقات فراغت می باشد. البته باید اغراق نمود که سفر به مشهد بیشتر جنبه زیارتی داشته و شیفتگان امام رضا (ع) در طول سال هیچ فرصتی را برای سفر به این شهر با تور مشهد از دست نخواهند داد. چنانچه از طرفداران ویژه تورهای مشهد ارزان قیمت در ایام شلو سال هستین بایستی بدانید که در این ایام و قبل از شروع ایام محرم که مشهد شلوغ شده و ازدحام وحشتناکی از مسافران در این شهر حاکم خواهد شد از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را برده و با بهره گیری از آفرهای مبداء تهران و یا شهرستان ها مثل تور مشهد از تبریز به این شهر سفر کنید. یکی از راهکاری سفر ارزان به مشهد هم البته استفاده از آفرهای زمینی تورهای مشهد است که سفر با تور مشهد با قطار همراه با اقامت در یکی از هتل های ارزان قیمت به شما این امکان را خواهد داد تا با کمترین بودجه ای که در اختایر دارین سفری به یادماندنی را به این شهر پرطرفدار کشور تجربه نمائید.

مشهد

بعد از کیش و مشهد نوبت به قشم می رسد که به عنوان سومین قطب گردشگری ایران به آن بپردازیم. این جزیره که بزرگترین جزیره واقع در آب های خلیج فارس بوده از جاذبه های طبیعی بی نظیری برخوردار است. گرشگران علاقمند به طبیعت و آثار تاریخی و طبیعی چنانچه قصد سفر به قشم با تورهای قشم را داشته باشند بی شک از این انتخاب پشیمان نخواهند شد و سفری جذاب را تجربه خواهند نمود. جالب است بدانید که شهریور هم فرصت خوبی است تا با آفرهای ارزان قیمت به این جزیره سری بزنید. البته آفرهای قشم نیز همچون سایر آفرهای داخلی اخیرا با افزایش نرخ ارز در کشور و به دنبال آن گرانی پروازها تا حدودی افزایش نرخ داشته اند اما با این حال امکان سفر به قشم با تورهای ارزان هنوز هم وجود خواهد داشت. یکی از بهترین گزینه ها برای سفر ارزان به قشم تورهای زمینی و ترکیبی (هوایی و زمینی) می باشند که در آن بایستی با قطار به بندر عباس سفر کنید و از آنجا هم با لنج خود را با قیمتی ناچیز به قشم برسانید.

قشم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی