English

خانم ابتکار! با دعا کردن مشکل ریزگرد‌ها حل نمی‌شود

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دو روز گذشته غلظت ریزگرد‌ها در هوای ایلام به ۲۰ برابر حد مجاز رسیده بود، گفت: علی رغم بی ثباتی‌های سیاسی در منطقه باید رئیس سازمان محیط زیست مسوولیت این موضوع را قبول کند؛ چراکه تنها با دعا کردن مشکل مردم حل نمی‌شود.

خانم ابتکار! با دعا کردن مشکل ریزگرد‌ها حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سلام امینی گفت: شدت ریزگرد‌ها در ۴۸ ساعت گذشته باعثشده بود که غلظت آلاینده‌ها بین ۱۸ تا ۲۰ برابر حد مجاز افزایش پیدا کند و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: ‌ از یک طرف بخشی از این گرد و غبار و ریز گرد‌ها مربوط به کشورهای همسایه مانند سوریه و عراق است و شاید به علت بی‌ثباتی‌های سیاسی نتوانیم قراردادهایی در جهت کنترل چشمه‌های گردو غبار داشته باشیم اما مردم در داخل کشور بسیار در مشقت هستند و نباید تنها با این صحبت‌ها رفع تکلیف کرد.

امینی اظهار داشت: بی ثباتی سیاسی در این کشورها مربوط به دو سه سال اخیر نیست و در این مدت بسیاری از مسئولان آمدند و رفتند و کاری انجام نشد، در زمانی گفته شد باید هزار میلیارد تومان برای کنترل شرایط هزینه کنیم که اقداماتی هم انجام شد اما با حرف زدن و دعا کردن مشکل مردم حل نمی‌شود.

نماینده مردم ایلام افزود: علی رغم بی ثباتی‌های سیاسی در منطقه باید رئیس سازمان محیط زیست مسئولیت این موضوع را قبول کند و زحمت آن را متحمل شود، حداقل کاری که می‌تواند انجام دهد این است که به منطقه سفر کند و از نزدیک شرایط را ببیند متأسفانه در این مدت دریغ از یک ماسک که به مردم داده شود تا کمتر مردم اذیت شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی