English

حریق کانتینر مواد شیمیایی در جاده کرج مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک دستگاه کانتینر حامل مواد شیمیایی در جاده کرج خبر داد و گفت: خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشت.

حریق کانتینر مواد شیمیایی در جاده کرج مهار شد

سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج ، درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: ساعت ۱۴:۴۶ امروز یک مورد حادثه حریق خودرو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه گروه هزمت (گروه مقابله با حوادث شیمیایی) و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب جاده قدیم کرج، ابتدای جاده اندیشه اعزام کرد. وی ادامه داد: این کانتینر در حال حرکت در لاین کندرو و حامل گالن‌های مملو از مواد شیمیایی آب اکسیژنه بوده و هنگام حرکت ناگهان تعدادی از گالن‌ها دچار حریق شده‌اند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شده و شعله‌های آتش را مهار کردند افزود: با توجه به اینکه آب اکسیژنه محلولی سمی و خطرناک است، اقدامات لازم در محل انجام شد و خوشبختانه وزش باد و قرار گرفتن در فضای باز به کمک آتش‌نشانان آمده است و از مسمومیت افراد جلوگیری شد.

ملکی گفت: آتش‌نشانان مدتی بعد شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند، راننده این کانتینر دچار مسمومیت شده بود که در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت اما مشکل جدی برای راننده پیش نیامده بود. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اظهار داشت: علت این حادثه در حال بررسی است، رفت و آمد در مسیر عادی شد و عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی و پاکسازی محل را ترک کردند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه