English

فردا؛ آغاز دور جدید پیش ثبت نام سفر به کربلا

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات از فردا خبر داد و گفت: متقاضیان سفر به عتبات برای اعزام های ۱۳ شهریور تا ۱۵ آبان امسال شامل روزهای عرفه، تاسوعا و عاشورا از فردا می توانند برای این سفرها پیش ثبت نام کنند.

فردا؛ آغاز دور جدید پیش ثبت نام سفر به کربلا

محسن نظافتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره آغاز سفرهای عتبات عالیات گفت: شروع پیش ثبت نام از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه پنجم مرداد لغایت ساعت ۱۶ روز جمعه پانزدهم مرداد ۱۳۹۵  خواهد بود، در واقع در این دوره متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در کاروان‌ها در مهلت مقرر در سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات به آدرس  www.atabat.haj.ir  نام نویسی و کدرهگیری دریافت خواهند کرد.

به گفته وی، روز یکشنبه ۱۷ مردادماه قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز دوشنبه ۱۸ مرداد بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروان‌ها مطلع شوند. گفتنی است نظافتی به شهروندان ایرانی توصیه کرد تا برای سفر به عتبات عالیات حتما از طریق کاروان های حج و زیارت اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به حوادثاخیر در کشور عراق به هیچ وجه توصیه نمی شود که شهروندان ایرانی به صورت شخصی یا از طریق کاروان هایی که مورد تایید سازمان حج نیستند، اقدام کنند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت:اسامی دفاتر خدمات زیارتی مجاز برای سفر عتبات در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت موجود است و زائران می توانند با مراجعه به این سایت یا مراجعه حضوری وتماس تلفنی با سازمان حج و زیارت و دفاتر حج و زیارت استان‌ها از مجاز یا غیر مجاز بودن این دفاتر مطلع شوند.

نظافتی تأکید کرد: کشور عراق در برابر امنیت زائرانی که از طریق کاروان های مورد تایید سازمان حج و زیارت اعزام می شوند، متعهد شده و با این کشور قرارداد امنیتی داریم. ضمن اینکه کاروان های مجاز و تحت پوشش سازمان حج و زیارت در کشور عراق دارای تیم حفاظتی و اسکورت در طول سفر و مسیرها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه