English

جزئیات مرگ ۱۵ مسافر در جاده چالوس

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگونی اتوبوس در محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه ۱۵ کشته و ۱۳ تن مصدوم برجا گذاشت.

جزئیات مرگ ۱۵ مسافر در جاده چالوس

سید مصطفی مرتضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره واژگونی اتوبوس در البرز اظهار داشت:  تیم امدادی ساعت ۲:۵۰ دقیقه صبح امروز در جریان واژگونی اتوبوس در محور کرج و چالوس قرار گرفتند که بلافاصله ۱۲ تیم متشکل از ۳۶ نفر  به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۱۵ تن جان باختند و  ۱۳ تن مصدوم شدند، گفت:  ۸ نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۵ نفر دیگر توسط اورژانس به بیمارستان مدنی منتقل شدند.

گفتنی است سرهنگ وهاب زاده معاون حمل و نقل و مهندسی ترافیک پلیس راه راهور ناجا گفت: حوالی ساعت ۳ بامداد شنبه یکدستگاه اتوبوس " مان " که از عباس آباد به سمت کرج در حرکت بود در ابتدای حوزه استحفاظی استان البرز پس از برخورد با ۳ تیر برق فشار قوی و نیوجرسی کنار مسیر واژگون و سقف آن نیز در جریان واژگونی جدا شد.

وی با اشاره به این که این حادثه در محدوده سه راهی دیزین رخ داد، افزود: متاسفانه در این حادثه ۱۶ نفر شامل ۱۳ مرد و ۳ زن کشته و ۱۲ تن مجروح شدند که به مراکز درمانی استان البرز منتقل شدند.

متاسفانه حال برخی مجروحان این حادثه وخیم است. وی با اشاره به این که تیمی ویژه از پلیس راه راهور ناجا برای بررسی علت حادثه به محل اعزام شده است تصریح کرد: برابر گزارشات اولیه علت این حادثه بی احتیاطی راننده اتوبوس به دلیل عدم توانایی وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ جاده بوده است.      

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه