English

۱۲نفر از میان آتش و دود نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در منطقه نیروی هوایی، شرق تهران و نجات جان ۱۲ نفر در این آتش سوزی خبر داد.

۱۲نفر از میان آتش و دود نجات یافتند

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج ، درباره جزئیات عملیات اطفاء حریق  در این ساختمان ۶ طبقه گفت:  ظهر امروز وقوع یک مورد آتش سوزی در خیابان نیروی هوایی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل و نرده بان هیدرولیکی برای مهار شعله های آتش به محل حادثه اعزام شدند. ملکی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد در یک ساختمان ۶ طبقه، یکی از واحدهای مسکونی طبقه چهارم دچار حریق شده و ساکنان آن برای فرار از شعله های آتش به سمت بالکن فرار کرده و تعدادی ازساکنان ساختمان در طبقات محبوس بودند. از سوی دیگر، به دلیل تجمع دود زیاد، عده ای ازساکنان به طبقات فوقانی رفته بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار داشت: با مشاهده این وضعیت، بلافاصله آتش نشانان حاضر در محل حادثه به چند گروه تقسیم شدند. ۵ نفر از ساکنان از ساختمان خارج شدند و از طریق نردبان هیدرولیکی ۴ فر حاضر در بالکن به خارج از ساختمان منتقل شدند. وی ادامه داد: گروه اول با نزدیک شدن به کانون اصلی آتش، اقدام به مهار شعله ها کرده و دو گروه دیگر هم با استفاده از تجهیزات ویژه اقدام به نجات افراد حادثه دیده در این حادثه کردند. سه نفر حاضر در طبقه موردنظر ابتدا به بالای ساختمان برده شدند و از طریق ساختمان مجاور نجات یافتند.

ملکی با بیاناینکه در مجموع ۱۲ شهروند ساکن در این مجتمع مسکونی به سلامت از میان شعله های آتش و دود ناشی از شعله ها نجات پیدا کردند، افزود: عملیات اطفاء حریق، لکه گیری و ایمن سازی  انجام شد و علت وقوع آن از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است و میزان خسارات مشخص نیست.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه