English

واژگونی پیکان وانت ۴ کشته برجا گذاشت

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگونی پیکان وانت در محور سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه ۴ کشته و ۵ مصدوم برجا گذاشت.

واژگونی پیکان وانت ۴ کشته برجا گذاشت

سید مصطفی مرتضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره واژگونی پیکان وانت در سیستان و بلوچستان گفت: تیم امدادی ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه امروز در جریان واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان وانت در سیستان و بلوچستان محور سوران- رحمت آباد(کیلومتر ۴۷ محور سیب و سوران - پس کوه) قرار گرفتند که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند. به گفته وی، متاسفانه این حادثه ۴ کشته و ۵ مصدوم برجا گذاشت که یکی از مجروحان بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد.

*۳۴مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در خراسان شمالی

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگونی اتوبوس در خراسان شمالی شیروان - سیساب(کیلومتر ۱۵ محور شیروان به بجنورد - دوراهی روستای بیگان خبر داد و گفت: در این حادثه ۳۴ نفر دچار مصدومیت شدند که ۷ نفر آنها بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

*۱۳ کشته و مصدوم برخورد مینی بوس با پیکان در کرمانشاه 

مرتضوی از برخورد مینی بوس با پیکان در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این حادثه در کرمانشاه، بیستون، محور بیستون به سنقرروستای سنقر آباد رخ داد که متاسفانه یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه