English

حال بابک خوش نیست؛ آقای وکیل اطلاعی ندارد!

وکیل مدافع متهم پرونده نفتی از وضعیت موکل خود ابراز بی اطلاعی کرد.

حال بابک خوش نیست؛ آقای وکیل اطلاعی ندارد!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج؛ بابک زنجانی بیش از دو سال در زندان اوین بازداشت موقت است و طبق اعلام سخنگوی قوه قضاییه، زنجانی باید حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان وثیقه بیاورد تا با قرار آزاد شود. هفته گذشته اعلام شد وضعیت جسمی این متهم نامناسب است و بیماری قدیمی وی عود کرده و چند بار در بیمارستان بستری شده است.

وکیل بابک زنجانی چندی پیش در گفتگو با موج اعلام کرد: موکلم ۲ بار در بیمارستان آتیه بستری شده اما درمان جواب نداده است و حال مساعدی ندارد و احتمالا باید عمل جراحی شود. بعد از گذشت چند روز از رسول کوهپایه زاده وضعیت جسمی متهم پرونده نفتی را پیگیری کردیم اما پاسخ قانع کننده ای دریافت نشد و گفت: خبر جدیدی از موکلم ندارم و در مورد وضعیت جسمی او بی اطلاع هستم.

وی ادامه داد: اگر خبر جدیدی از موکلم داشتم حتما اعلام می کردم اما واقعیت این است که من هم از وضعیت زنجانی اطلاعی ندارم. بر اساس این گزارش، متهم پرونده نفتی پس از اعلام رای دادگاه بدوی و صدور حکم اعدام، به دیوان عالی کشور اعتراض کرد و خواستار تجدیدنظر در حکم اولیه شد. این متهم منتظر رای دیوان عالی کشور است و  باید دید دیوان رای اعدام را تایید می کند یا نه!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه