English

پرونده مرتضوی به دادگاه کارکنان دولت رفت

وکیل‌مدافع کارگران در پرونده مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی گفت: پرونده سعید مرتضوی که برای کار کارشناسی به دادسرا ارجاع شده بود، با رفع نقص به دادگاه کارکنان دولت برگشت.

پرونده مرتضوی به دادگاه کارکنان دولت رفت

مصطفی ترک ‌همدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در مورد این پرونده گفت: پرونده سعید مرتضوی مدیرعامل سابق تامین اجتماعی سال قبل پس از صدور کیفرخواست در مرحله دادسرا، برای برگزاری جلسات دادگاه به شعبه ۱۰۵۷ کیفری دو کارکنان دولت ارجاع شد. وی افزود: پس از برگزاری چهار جلسه محاکمه، رئیس شعبه ۱۰۵۷پرونده را برای رفع نقص به دادسرا(شعبه صادر کننده کیفرخواست) برگشت داد تا کارشناسی لازم در این پرونده انجام شود.

وکیل‌مدافع این کارگران گفت : در این مدت ۵-۶ ماه پرونده برای رفع نقص در مرحله دادسرا بود و کارشناسی های لازم صورت گرفت که در حال حاضر پرونده بعد از رفع نقص دوباره به شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری دو کارکنان دولت ارسال شده است .

وی در مورد زمان رسیدگی به این پرونده اظهار داشت: زمان رسیدگی به این پرونده بستگی به اعلام‌نظر قاضی پرونده است که بعد از بررسی پرونده در صورتی که ایرادات مطرح شده در پرونده برطرف شده باشد، وقت رسیدگی تعیین خواهد شد . گفتنی است سال گذشته چهار جلسه برای رسیدگی به پرونده مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در شعبه ۱۰۵۷ ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری و به صورت غیرعلنی برگزار شد که نخستین جلسه دادگاه ۲۵ آبان  ۹۴ بود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه