English

دستگاه حفاری مترو تهران از «دولت آباد» به میدان «شهدا» رسید

مجری طرح‌های تونلی مترو تهران از پیشرفت فیزیکی حدود ۵۸ درصدی خط شش مترو خبر داد و گفت: این دستگاه از محلاتی همچون دولت آباد، کیانشهر، بعثت، منصور و میدان خراسان عبور کرده و حالا امروز به میدان شهدا رسید.

دستگاه حفاری مترو تهران از «دولت آباد» به میدان «شهدا» رسید

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، پورهاشم صبح امروز در مراسم افتتاحیه ورود دستگاه(TBM) به میدان شهدا اظهار داشت: امروز دستگاه(TBM) پس از حفر ۸٫۵ کیلومتر تونل از ایستگاه دولت آباد به میدان شهداء وارد شد.

وی با بیان اینکه این دستگاه از محلاتی همچون دولت آباد، کیانشهر، بعثت، منصور و میدان خراسان عبور کرده و حالا امروز به میدان شهداء رسیده است، گفت: با توجه به اینکه مقداری عقب ماندگی در حفاری با(TBM) داشته‌ایم، جا دارد تشکر ویژه‌ای از کارگران داشته باشیم.

مجری طرح‌های تونلی مترو تهران با بیان اینکه ۷۷۴۲ نفر در ۷۸ جبهه کاری در خط شش مترو تهران فعالیت می‌کنند، افزود: به طور کلی حدود ۵۷٫۹ درصد پیشرفت فیزیکی در خط مترو خط شش داشته‌ایم که یک درصد نیز از برنامه جلوتر هستیم.

پور هاشم با بیان اینکه معادل ۸۲ درصد حفاری تونل در این خط انجام شده است، گفت: ۱۰ ماه قبل تنها ۵ کیلومتر تونل در خط شش داشتیم اما خوشبختانه امروز طول تونل خط شش به ۲۳٫۵ کیلومتر می‌رسد و امیدواریم تا پایان شهریور حتی زودتر از قول و برنامه‌مان به مردم عمل کرده و حفاری و لاینینگ تونل را به پایان برسانیم.

مجری طرح‌های تونلی مترو تهران با بیان اینکه در ماه گذشته ۵۱۶ متر حفاری تنها با(TBM) انجام شده است عنوان کرد: نکته حائز اهمیت در خط شش این است که میانگین سن کارگران و مهندسان کمتر از ۴۰ سال است و این در حالیست که کار پیچیده‌ای در میدان شهدا در حال انجام است چرا که تنها چند متر بالاتر از محلی که ما ایستاده‌ایم خط چهار مترو فعالیت کرده و هیچ اختلالی نیز در فعالیت این خط ایجاد نشده است.

پور هاشم با بیان اینکه در آینده نزدیک ۸٫۵ کیلومتر از خط مترو شش از دولت آباد تا میدان شهدا آزاد و می‌توانیم عملیات ریل گذاری و نصب تجهیزات را انجام دهیم گفت: خط شش، خط مهمی است چرا که در منطقه جنوب تهران سرویس دهی می‌کند و این در حالیست که پیش از این مترویی برای خدمت به مردم در جنوب تهران نداشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این مهم به بهره‌برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه