English

انفجار خونین کپسول گاز در خیابان کمیل

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سوختگی ۳ تن در پی انفجارکپسول گاز پیک‌نیک خبر داد.

انفجار خونین کپسول گاز در خیابان کمیل

به گزارش خبرگزاری موج، درباره این حادثه گفت: در ساعت ۱۶:۴۹ امروز یک مورد حادثه انفجار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۸۵ را به محل حادثه واقع در خیابان کمیل نرسیده به خیابان جیحون اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که انفجار در یک منزل یک طبقه قدیمی رخ داده و در پی آن دو زن و یک مرد که در اتاقی کوچک به مساحت حدود ۱۰ متر مربع حضور داشته‌اند دچار سوختگی شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در پی این انفجار حریقی رخ نداده و تنها موج و حرارت بالای انفجار باعثسوختگی این افراد شده بود ادامه داد: همچنین خساراتی نیز به درها و پنجره‌های این ساختمان وارد شده بود که آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی آن کردند.

ملکی با بیان اینکه ۳ مصدوم حادثه بین ۳۵ تا ۴۵ سال سن داشتند اظهار کرد: حادثه‌دیدگان هر ۳ از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی درباره علت این حادثه نیز به ایسنا گفت: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد که نشت گاز از کپسول پیک‌نیکی که داخل اتاق قرار داشته سبب این انفجار شده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل در ساعت ۱۷:۰۷ به عملیات خود خاتمه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه