English

آغاز اسکان موقت تابستانی فرهنگیان از سه شنبه

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اسکان موقت تابستانی فرهنگیان سراسر کشور از روز سه شنبه ۲۵ خرداد سال جاری خبر داد.

آغاز اسکان موقت تابستانی فرهنگیان از سه شنبه

 

به گزارش خبرگزاری موج، فرشید سیاری از شروع اسکان موقت تابستانی فرهنگیان از ۲۵ خرداد سال جاری خبر داد و گفت: این پذیرش و اسکان تا پانزدهم شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با نیمه اول تیر ماه تابستان سال جاری افزود: مراکز رفاهی و اردوگاه ها در سطح استان ها کفاف اسکان میهمانان فرهنگی در این ایام را می دهد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام آمادگی کامل مراکز اسکان سراسر کشور برای استقبال از میهمانان تابستانی خاطرنشان کرد: برای تسهیل مسافرت همکاران در ایام تعطیلات عید سعید فطر سامانه رزرو اینترنتی از شنبه ۵ تیر ماه در اختیار فرهنگیان است تا محل اسکان مورد نظر خود را از ۱۰ تیر لغایت ۱۰ شهریور مشخص کنند.

سیاری، بهسازی و تجهیز مراکز اسکان فرهنگیان را از جمله اهداف اصلی آموزش و پرورش خواند و گفت: نظرسنجی های صورت گرفته توسط این اداره کل بیانگر متفاوت بودن انجام کار اسکان نوروزی فرهنگیان طی سال جدید نسبت به سال های گذشته و رضایت نسبی فرهنگیان از تجهیزات، پذیرش و محل های اسکان بوده است.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش تصریح کرد: بررسی فرایند اسکان نوروزی فرهنگیان به صورت محسوس و نامحسوس توسط ناظران مستقر در مراکز نشان از احساس رضایت و خرسندی بیشتر این عزیزان نسبت به سال های قبل بوده است.

فرشید سیاری اظهار داشت: مدارس پس از سپری شدن ایام امتحانات دانش آموزان آماده استقبال از مسافران فرهنگی در سراسر کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی