English

مداح گران فروش ۱۴ میلیون تومان جریمه شد!

شعب تعزیرات حکومتی در استان‌های مختلف، در هفته گذشته چندین پرونده را مورد بررسی قرار دادند که مهمترین آنها جریمه ۴ میلیارد و چهارصد میلیون تومانی قاچاقچیان لوازم یدکی و پوشاک در استان فارس و جریمه یک مداح گران فروش بود.

مداح گران فروش ۱۴ میلیون تومان جریمه شد!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ، شعب رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در استان‌های مختلف به پرونده‌های متعددی رسیدگی کردند و احکام  قطعی آنها صادر شد.

بر اساس این گزارش تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از رسیدگی به پرونده قاچاق برنج در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این استان خبر داد. پس از رسیدگی به این پرونده، تخلفات محرز و عوامل تخلف برابر قانون علاوه بر ضبط محموله برنج مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شد.

جریمه سنگین قاچاقچیان لوازم یدکی خارجی و پوشاک

همچنین در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز استان فارس سه پرونده قاچاق کالا مورد رسیدگی قرار گرفت. این پرونده ها شامل دو محموله بزرگ انواع پوشاک و مقادیری لوازم یدکی خارجی بود که پس از بررسی، با توجه به مستندات و دفاعیات عوامل تخلف، تخلفات محرز و قاچاقچیان برابر قانون به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی جمعا به مبلغ بیش از ۴ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شدند.

جریمه ۱۴میلیونی مداحی در مشهد

بر این اساس شعبه تعزیرات حکومتی مشهد مداحی را به علت اخذ وجه اضافی در برگزاری آئین مذهبی تعزیر و جریمه نقدی کرد. مسئولان تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از شکایت یک شاکی خصوصی در تعزیرات حکومتی مبنی بر اخذ وجه اضافی در برگزاری مراسم مداحی در مشهد خبر دادند. به دنبال طرح شکایت در اداره کل تعزیرات حکومتی، پرونده تخلف تشکیل شد و جهت رسیدگی به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی مشهد ارجاع شد که پس از بررسی و اعلام نظر کارشناس مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی، تخلف انتسابی محرز و مسلم دانسته شد. در بررسی پرونده مشخص شد که فرد متخلف به ازای اجرت و حق الزحمه می بایست ۸۰۰ هزار تومان دریافت می‌کرده که به جای آن پنجاه میلیون ریال مطالبه و دریافت کرده است. بر همین اساس بزه اخذ وجه اضافی توسط وی محرز و این فرد را به پرداخت ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت و ممهور کردن پروانه به مهر تخلف اول و پرداخت ۴ میلیون تومان جزای نقدی در حق شاکی خصوصی محکوم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی