English

حریق به پالایشگاه ربطی ندارد / سوله ها خسارت سنگین مالی برداشتند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک سوله خبر داد و گفت: منشا آتش سوزی جنوب پایتخت به پالایشگاه ربطی ندارد.

حریق به پالایشگاه ربطی ندارد / سوله ها خسارت سنگین مالی برداشتند

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در مورد آتش سوزی در جنوب پایتخت افزود : حدود ساعت ۱۷ بعد از ظهر  خبر وقوع حریق در یک سوله به مساحت تقریبی ۳۰۰۰ متر مربع به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن آتش‌نشانان چندین ایستگاه به محل حادثه واقع در خیرآباد اعزام شدند.

وی اظهار داشت: به دلیل اینکه سقف های هر دو سوله مورد حریق و خراب شده همچنین باعث شعله ور شدن شعله‌های آتش‌ شده بود عملیات لکه گیری زمان برد.

سخنگوی آتش نشانی تصریح کرد: شعله های آتش در این سوله مهار شده است اما دود زیادی از این حریق برخاسته بود و گروهی از آتش‌نشانان عملیاتی تخلیه دود و لکه‌گیری را به طور کامل انجام دادند. ملکی یاد آور شد: این حادثه هیچ ربطی به پالایشگاه تهران ندارد و تا محل پالایشگاه چندین کیلومتر فاصله است اما چون این منطقه به منطقه پالایشگاه معروف است این اشتباه انجام شده است. با توجه به دود برخاسته از محل حریق، عده‌ای گمان کردند که در پالایشگاه حادثه‌ای روی داده که این موضوع درست نیست.

وی در مورد خسارات جانی و مالی این حادثه افزود: در سوله های کناری موادی مانند تینر و بنزین وجود داشت که امکان بیشتر شدن حریق را افزایش می داد که توسط ماموران آتش نشانی مهار شد. سخنگوی آتش نشانی ادامه داد: خسارت مالی بسیار سنگین پیش بینی می شود اما خسارت جانی در این حادثه نداشتیم و فقط یکی از ماموران آتش نشانی کهریزک دچار آسیب شد که توسط اوژانش مورد مداوا قرار گرفت.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه