English

عامل اختلاس چند میلیاردی حین فرار دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری کارمند بانکی که ۳۲ میلیارد ریال اختلاس کرده بود با همکاری پلیس خراسان رضوی خبر داد.

سردار حسین رحیمی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یکی از کارکنان یک بانک دولتی با سوء استفاده از موقعیت شغلی، اقدام به اختلاس میلیاردی کرده است، تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی تشکیل و ضمن هماهنگی با مقام قضائی دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان با انجام بررسی های میدانی محسوس و نامحسوس دریافتند که این فرد از سال ۱۳۸۲ به عنوان متصدی امور بانکی مشغول به کار بوده و در این مدت با سوء استفاده از موقعیت شغلی اش طی چندین مرحله مبلغ ۳۲ میلیارد ریال را به حساب های مختلف خود منتقل و بخش زیادی از آن را به دلار تبدیل کرده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه متهم پس از اطلاع از ورود پلیس به این پرونده از زاهدان متواری شده بود، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و پیگیری های به عمل آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را در مشهد شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه گفت: کار آگاهان پلیس استان در عملیاتی مشترک با پلیس خراسان رضوی موفق شدند متهم را به همراه مقادیر زیادی دلار حین فرار به خارج از کشور در مشهد دستگیر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی