English

تدوین پروتکل مراکز ترک اعتیاد زیر ۱۸ سال / افزایش تعداد مراکز در استان های مستعد

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از تدوین پروتکل بازبینی مراکز ترک اعتیاد زیر ۱۸ سال خبر داد و گفت: پس از بررسی های صورت گرفته قرار شد تا این طرح علاوه بر سیستان و بلوچستان، استان ها یا شهر هایی همچون البرز و تهران به مرحله در آید.

تدوین پروتکل مراکز ترک اعتیاد زیر ۱۸ سال / افزایش تعداد مراکز در استان های مستعد

محسن روشن پژوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره مراکز ترک اعتیاد زیر ۱۸ سال گفت: درمان اعتیاد  کودکان و نوجوانان در زاهدان سال۹۳ اجرا شد، به طوری که می توان گفت فرایندهای که پیش بینی شده بود، به درستی  اجرا شد، به طوری که همکاری و مشارکت بین دستگاه ها همچون وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان بهزیستی استان  و شورای هماهنگی بسیار عالی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه این طرح ار نظر کمی و کیفی خوب ارزیابی شده است، گفت: پس از بررسی های صورت گرفته قرار شد تا این طرح علاوه بر سیستان و بلوچستان، استان ها یا شهر هایی همچون البرز و تهران به مرحله اجرا در آید.

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی بااشاره به اینکه  از تدوین راهنما و پروتکل درمان اعتیاد برای گروه سنی زیر ۱۸ سال خبر داد و گفت: پروتکل آن در حال نهایی شدن است، در واقع کارها و شیوه ها نهایی شده است و بعد از این نیاز سنجی، گروه های هدف شناسایی و در استان های مستعد اجرا کنیم.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه