English

۳۲ هزار تن در حوادثهفته گذشته دچار آسیب دیدگی شدند

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع ۱۰۰۰ مورد حادثه در هفته گذشته اعلام کرد: ۳۱ ‌هزار و ۸۳۷ تن در حوادثهفته گذشته آسیب دیده و حدود ۳‌هزار و ۹۱۱ تن در حوادثمصدوم شدند.

۳۲ هزار تن در حوادثهفته گذشته دچار آسیب دیدگی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر گفت: ۴۷۰ مورد از حوادثهفته گذشته جاده‌ای، ۶۷ مورد شهری، ۶۲ مورد ساحلی، ۳۵ مورد کوهستان، ۱۷ مورد آتش‌سوزی جنگل، چهار مورد صنعتی و کارگاهی، چهار مورد سیل و آب‌گرفتگی و مابقی مربوط به سایر حوادثبوده است.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی ۳۱ هزار و ۸۳۷ تن در حوادثهفته گذشته، اظهار کرد: یک‌هزار و ۷۹۹ تن در حوادثجاده‌ای، ۲۳۶ تن در حوادثساحلی، ۱۲۷ تن در حوادثشهری، ۱۰۷ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۸۷ تن در کوهستان، ۲۴ تن در حوادثصنعتی و کارگاهی، ۱۶ تن در آتش‌سوزی جنگل، ۱۲ تن در ریزش آوار و مابقی در سایر حوادثآسیب دیده‌اند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۳۰ ‌هزار و ۶۶۲ تن در حوادثهفته گذشته، عنوان کرد: بر این اساس به ۷۶۲ تن در حوادثجاده‌ای، ۲۲۳ تن در حوادثساحلی، ۱۱۷ تن در حوادثشهری، ۷۲ تن در کوهستان، ۳۷ تن در سیل و آبگرفتگی، ۱۶ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع، سه تن در حوادثصنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به اسکان اضطراری یک‌هزار و ۸۴ تن در حوادثهفته گذشته، عنوان کرد: در مجموع در هفته گذشته ۳ ‌هزار و ۹۱۱ تن مصدوم شدند که از این میان ۶۲۰ تن به مراکز درمانی منتقل و ۳ ‌هزار و ۲۹۱ تن سرپایی درمان شده و در مجموع ۹۴۰ تن از حوادثنجات یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی