English

جاده‌ چالوس یکطرفه شد / حجم ترافیک در ساعات آینده افزایش پیدا می‌کند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از آغاز سفرهای تابستانی از عصر روز گذشته همزمان با نزدیک شدن به پایان ماه رمضان خبر داد و گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در تمام نقاط جاده چالوس و ترافیک نیمه سنگین در بخش‌هایی از محور هراز هستیم.

جاده‌ چالوس یکطرفه شد / حجم ترافیک در ساعات آینده افزایش پیدا می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آغاز سفرهای بین شهری از عصر دیروز با نزدیک شدن به تعطیلات عید سعید فطر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به پایان ماه مبارک رمضان و همزمانی این ایام با تعطیلات تابستانی، از عصر دیروز شاهد افزایش حجم ترافیک در معابر بین شهری بودیم، که این وضعیت همچنان ادامه دارد و در ساعات آینده و بعد از انجام فریضه نماز عید فطر افزایش خواهد یافت. وی در مورد ترافیک معابر پرتردد بین شهری گفت: در حال حاضر گزارش‌های دریافتی حاکی از ترافیک سنگین در تمام محور کرج چالوس در مسیر جنوب به شمال است که از ساعت ۱۴ امروز این محور یک طرفه شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در محور هراز (محدوده های تونل تکاور، چلاو، لاسم، گزنک و پلور) و در محدوده منجیل قبل از تونل منجیل تا رودبار در محور قزوین رشت شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

رحمانی با بیان اینکه به عادی بودن تردد در مسیر فیروزکوه، از ترافیک پرحجم در هر دو مسیر رفت و برگشت در باند شمالی آزادراه تهران کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس خبر داد و افزود: با توجه به حجم مسافران، پیش بینی می‌شود از بعد از ظهر امروز بر حجم ترافیک بین شهری افزوده شود.

همچنین ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج قزوین از پایانه کلانتری تا مهرویلا نیمه سنگین است. وی ادامه داد: با توجه به حجم ترافیک بالا در یکی دو روز آینده لازم است تا هموطنان عزیز پیش از آغاز سفر، حتماً در تماس با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک (۱۲۰)، از وضعیت ترافیکی مسیر مورد نظر، اطلاع حاصل کنند تا با زمان‌بندی مناسب از گرفتار شدن در ترافیک روزهای پیش‌رو جلوگیری کنند. به گفته سرهنگ رحمانی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه