English

خالدی:

استقرار ۱۲۰ هزار نیرو به همراه ۲۰ بالگرد در عید سعید فطر

سخنگوی اورژانس تهران از اسقرار اورژانس تهران در مکان های مختلف مصلی خبر داد و گفت: ۱۲۰نفر پرسنل اعم از پزشک و پرستار و تکنسین فوریت های پزشکی تا پایان مراسم مستقر هستند تا در صورت لزوم خدمات درمانی ارائه دهند.

استقرار ۱۲۰ هزار نیرو به همراه ۲۰ بالگرد در عید سعید فطر

حسن عباسی در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری موج درباره تمهیدات اورژانس در عید سعید فطر گفت: مرکز اورژانس تهران همچون سال های گذشته، جهت همراهی و پوشش امدادی نماز گزاران  در این مراسم، اقدام به استقرار اکیپ های پزشکی درمانی مختلف  می کند. وی در ادامه با بیان این مطلب که  ۲۸ دستگاه آمبولانس و۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس بهمراه ۴ دستگاه موتور آمبولانس و ۴ دستگاه خودروی فرماندهی در مکان های مختلف مصلی تهران مستقر خواهند شد، گفت:  همچنین  ۱۲۰نفر پرسنل اعم از پزشک و پرستار و تکنسین فوریت های پزشکی  از ساعت ۲۲ روز سه شنبه ۱۵تیرماه  تا ساعت ۱۲ظهر روز چهارشنبه ۱۶ تیر ماه در آماده باش کامل به سر می برند.

به گفته سخنگوی  اورژانس تهران، علاوه بر استقرار تیم های امدادی، تمامی پایگاه های اورژانس تهران نیز در آماده باش کامل به سر می برند. مجید خالدی نیز از آماده‌باش ۱۲ هزار نیروی اورژانس در طرح نماز عید فطر خبر داد و گفت: در واقع تمام نیروهای اورژانس در این طرح آماده‌باش هستند ، اما عموما تعداد نیروهایی که وارد این برنامه می‌شوند، در شهرها بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ نفر است. وی به تعطیلات سه روز در آن ایام اشاره کرد و گفت:تمهیدات لازم برای جاده ها نیز اندیشیده شده تا در جاده‌ها دچار چالش نشویم.

در عین حال از ظرفیت آمبولانس‌ هوایی هم استفاده می‌شود. به طوری که ۲۰ فروند بالگرد اورژانس در طرح نماز عید فطر فعال هستند.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه