English

محمد حسن سرابیان خبر داد:

برخورد با قاچاق کالاهای سلامت محور

مدیرکل نظارت، هماهنگی و گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از چند ماه پیش بحثمبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور را در دستور کار قرار داده ایم.

برخورد با قاچاق کالاهای سلامت محور

به گزارش خبرگزاری موج، محمد حسن سرابیان مدیرکل نظارت، هماهنگی و گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در مورد طرح مشترک تشدید نظارت و مبارزه با قاچاق کالا های سلامت محور اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور مبارزه با قاچاق کالا ، سازمان تعزیرات حکومتی به طور جدی وارد این موضوع شده و از چند ماه پیش بحث مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور را در دستور کار قرار داده است .

وی با بیان اینکه در این باره تاکنون چندین جلسه با حضور مسئولان مربوطه در ستاد سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شده است، گفت: امروز نیز با حضور دستگاه های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جلسه هماهنگی نحوه اجرای طرح مشترک تشدید نظارت و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور برگزار شد و قرار است از روز شنبه کار به صورت عملیاتی با هماهنگی دستگاههای نظارتی اجرا شود .

سرابیان افزود: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی است و امر کنترل و نظارت بر عهده دستگاه های است که قانونگذار مشخص کرده است .

وی ادامه داد: در بحث قاچاق سلامت محور ، وزارت بهداشت و درمان، گمرک و نیروی انتظامی به عنوان دستگاه های ضابط عمل خواهند کرد و سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اصناف و اتحادیه مربوطه نیز برای کشف تخلف و تشکیل پرونده اقدام خواهند کرد .

مدیرکل نظارت، هماهنگی و گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی افزود: روسای شعب تعزیرات حکومتی نیز برای اجرای حکم اقدام خواهند کرد که در این خصوص با دستگاه قضایی نیز هماهنگی لازم صورت گرفته است و با تخلف ها به شدت برخورد می شود.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه