English

رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد؛

اعلام آمادگی هلال احمر برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان

رئیس جمعیت هلال احمر در پی حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان از اعلام آمادگی هلال احمر برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان خبر داد.

اعلام آمادگی هلال احمر برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج، در پی وقوع حادثه آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان، رئیس جمعیت هلال احمر کشور ، دبیرکل و خزانه دارکل این جمعیت را مامور کرد تا با حضور در منطقه و بررسی میدانی، ضمن هماهنگی با آموزش و پرورش منطقه و دیگر دستگاه های مسئول استان، مقدمات تجهیز تمام مراکز دبستان و پیش دبستانی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد در استان سیستان و بلوچستان را به وسایل و تجهیزات لازم فراهم کنند.

علی اصغر پیوندی همچنین در پیامی توییتری اعلام کرد: آتش سوزی در دبستان شهر زاهدان و جان باختن تعدادی از کودکان سرزمین مان دردآور است. جمعیت هلال احمر آمادگی کامل دارد برای پیشگیری از حوادث مشابه با هماهنگی آموزش و پرورش، تمامی مراکز دبستان و پیش دبستانی استان سیستان و بلوچستان را به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز نماید.

لازم به ذکر است پیش از این نیز به دنبال بحران خشکسالی و مشکلات تامین آب شرب در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان، جمعیت هلال احمر با هماهنگی وزارت نیرو و مسئولان استان با اجرای طرح «نذر آب» به یاری مردم مناطق محروم استان برای مقابله با بحران تامین آب شرب شتافت. این طرح همچنان ادامه دارد و هماهنگی های اولیه برای توسعه آن نیز انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی