English

مهرداد جهانی خبر داد

جمعه ۳۰ آذرماه جاده چالوس یک طرفه خواهد شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جمعه 30 آذر ماه جاده چالوس یک طرفه خواهد شد.

جمعه  30 آذرماه جاده چالوس یک طرفه خواهد شد

به گزارش  خبرگزاری موج، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اظهار کرد: بر این اساس از ساعت 14 روز جمعه 30 آذرماه تا ساعت 24 همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 17روز جمعه الی ساعت 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت روز جمعه هفته جاری در این محور ممنوع است. ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

این مسئول افزود: با توجه به فصل زمستان و ناپایداری هوا، رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی دارند، تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

خوب است که مسافران جاده چالوس توجهی هم به وضعیت آب و هوای جاده چالوس داشته باشند و اینکه منصور رحمانیان، مدیرکل هواشناسی البرز  درباره وضعیت آب و هوای سایر شهرستان‌های استان گفت: طی سه روز آینده شاهد بارش برف و باران در مناطق مرتفع استان همچون طالقان و منطقه جاده چالوس خواهیم بود.

وی اظهار کرده، امروز چهارشنبه (28 آذر) آسمان مرکز استان صاف تا کمی ابری گزارش شده است. بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد، تا پایان هفته آسمان کرج نیمه ابری است و در برخی ساعات شاهد افزایش میزان وزش باد خواهیم بود.

وی توضیح داد: طی سه روز آینده بیشینه دما در کرج به 13 و کمینه آن نیز چهار درجه بالای صفر می‌رسد.

رحمانیان بیان کرد: طی مدت مذکور غلظت آلاینده‌های هوای استان افزایش می‌یابد و هوا در شهرستان‌های فردیس، نظرآباد، اشتهارد و هشتگرد برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود. طی 72 ساعت آینده کمینه دما در استان به یک درجه و بیشینه آن نیز به 12 درجه بالای صفر می‌رسد. طی این مدت میانگین سرعت وزش باد در استان بین چهار تا 12 متر در ثانیه متغیر خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی