English

عضو شورای شهر تهران خواستار شد

رسیدگی به مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران خواستار رسیدگی به مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران شد.

رسیدگی به مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری موج، الهام فخاری در یکصد و هفتمین جلسه شورا در تذکر خود بر لزوم رسیدگی به مطالبات پیمانکاران تأکید کرد و گفت: با توجه به حضور مکرر پیمانکاران و طلبکاران شهرداری در هفته‌های اخیر در مقابل ساختمان شورا و مسئولیت جدی پاسخگویی شفاف به ایشان توسط شهرداری تهران به ویژه معاونت مالی و اقتصاد شهری، شایسته است حوزه مذکور در اسرع وقت نسبت به اعلام موارد ذیل جهت امکان پاسخگویی عادلانه به ایشان اقدام کنند.

فخاری در ادامه به تشریح این موارد پرداخت و افزود: اعلام لیست دیون و بدهی‌های شهرداری اعم از نقد و غیرنقد به تفکیک سال و مشخصات طلبکار از جمله مواردی است که معاونت مالی شهرداری تهران باید به آن توجه کند.

وی ادامه داد: اعلام فهرست دیون پرداخت شده از ابتدای مهر 96 تاکنون اعم از دیونی که از طریق ال‌سی، سازمان املاک و یا پرداخت نقد صورت گرفته است به تفکیک سال دیون و مشخصات طلبکار نیز باید مورد تأکید قرار گیرد.

رئیس کمیته اجتماعی در ادامه سخنان خود به ذکر موارد دیگر از این دست پرداخت و اظهار داشت: اعلام برنامه معاونت مالی برای اولویت‌بندی و پرداخت دیون، اعلام اقدامات صورت گرفته برنامه معاونت مالی برای موضوعات پیش‌روی پیمانکاران نظیر مالیات، ارزش افزوده، بیمه و ... نیز از جمله مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

فخاری افزود: تعیین تکلیف علت عدم اقدام سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در کارسازی حواله‌های صادره توسط مناطق و به ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری و نیز ایجاد مکانیسمی برای جلوگیری از افزایش دیون و بدهی‌ها به پیمانکاران و ایجاد تعهدات مالی جدید فاقد ردیف یا فاقد بودجه قابل تخصیص باید از سوی معاونت مالی شهرداری تهران مد‌نظر قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه