English

پوریا سوری خبر داد:

سومین جشنواره‌ رسانه‌های شهری با شعار "شهر، رسانه و نقدپذیری" برگزار می‌شود

سرپرست مرکز ارتباطات شهرداری تهران گفت: سومین جشنواره‌ رسانه‌های شهری که با شعار "شهر، رسانه و نقدپذیری" برگزار می‌شود، بخش ویژه‌ ای به عنوان میراث طبیعی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

سومین جشنواره‌ رسانه‌های شهری با شعار "شهر، رسانه و نقدپذیری" برگزار می‌شود

به‌ گزارش خبرگزاری موج، پوریا سوری ظهر امروز (شنبه) در نشست خبری سومین جشنواره رسانه‌های شهری با ارائه گزارشی از روند ارسال آثار، گفت‌: برگزاری جشنواره در حوزه رسانه و مطبوعات سابقه زیادی دارد و فرصتی برای نزدیکی اهالی رسانه با یکدیگر و گردهمایی خبرنگاران با یکدیگر است.

وی با بیان این که جشنواره‌ها سبب تحرک بیشتر در بدنه رسانه‌ای کشور می‌شوند، در این رابطه، تصریح کرد: در سومین جشنواره‌ رسانه‌های شهری که با  شعار "شهر، رسانه و نقدپذیری" برگزار می‌شود، بخش ویژه‌ ای به عنوان میراث طبیعی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که این جایزه فقط برای روزنامه‌نگاران و خبرنگاران تهرانی نیست و خبرنگاران شهرستان  و سایر استان‌ها نیز می‌توانند آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند، ادامه داد: از 20 آبان ماه تا 20 آذر ماه فرصت ارسال آثار بود، اما به دلیل استقبال خبرنگاران این مهلت تا 20 دی ماه تمدید شد.

سوری با بیان این که از نقدها استقبال می‌شود، گفت‌: هنگامی که محضر شهردار تهران رفتم، در مورد جشنواره رسانه‌های شهری توضیحاتی را ارائه کردم و آقای حناچی تاکید داشت که بخش ویژه‌ نقد نیز در این جشنواره گنجانده شود.

وی با اشاره به اینکه داوری مرحله اول این جشنواره به انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران سپرده شد و داوران نهایی نیز توسط این انجمن معرفی شده‌اند، خاطر نشان کرد: برای حوزه عکس از توان انجمن عکاسان استفاده شد و در حوزه تلویزیون و رادیو نیز سه نفر از پیشکسوتان این حوزه به عنوان داور انتخاب شدند.

سوری در مورد حضور پیام رسان های فعال در حوزه مجازی نیز گفت‌: ملاک ما رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد هستند.

در ادامه‌ مهدی افروز منش ، دبیر سومین جشنواره رسانه‌های شهری نیز با اشاره به اینکه قرار بود مهلت آثار تا 20 آذر ماه باشد، اما به دلیل استقبال زیاد این مهلت تا 20 دی ماه تمدید شد، گفت‌: بر اساس آخرین آمار 450 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که بیشترین آثار در حوزه گزارش و خبر بوده است.

وی با بیان این که جایزه نفر اول پنج میلیون تومان است، تصریح کرد: برای نفر دوم سه و نیم میلیون تومان و نفر سوم دو میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.

همچنین دکتر رضاییان، مسئول هیات داوران نیز با اشاره به اینکه امسال تدبیری اندیشیده شده است که ترکیب داوران متنوع باشد و افراد مسن در کنار جوانان قرار بگیرند، گفت‌: دکتر قاضی زاده، صدیقی ، قوچانی، دلیری و ... از داوران مرحله نهایی هستند و سعی شده است که کار دقیق و حرفه‌ای انجام گیرد.

وی افزود: داوران آثار را به صورت کدگذاری شده و بدون نام خبرنگار و رسانه می‌بینند و سعی شده است که کاملا بی طرف با آثار برخورد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه