English

محمد شریعتمداری

ثمره عرق جبین عده ای به ما به امانت سپرده شده است/با مدیر پروازی نمی‌توان شرکت ها را اداره کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ثمره عرق جبین عده ای به ما به امانت سپرده شده تا آن را حفظ کرده و ارتقاء دهیم تا در ایام بازنشستگی از آن استفاده کنند.

ثمره عرق جبین عده ای به ما به امانت سپرده شده است/با مدیر پروازی نمی‌توان شرکت ها را اداره کرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد شریعتمداری در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شستا با بیان اینکه این وزارتخانه ساختاری دارد که بخش عمده‌ای از مردم شریف کشور از پیش از تولد تا پس از وفات با آن در ارتباط گسترده و نزدیک قرار دارند، گفت: افراد تحت پوشش نیازمند مهربانی، شفقت و دستگیری هستند و این مسئولیت ما را سنگین می‌کند.

وی افزود: قبلا در مجموعه‌هایی کار می‌کردم که صحبت از بیت المال بود، اما در این دستگاه صحبت از حق الناس است و کارمان در مجموعه دولت سنگین‌تر است. ثمره عرق جبین عده ای به ما به امانت سپرده شده تا آن را حفظ کرده و ارتقاء دهیم تا در ایام بازنشستگی از آن استفاده کنند. قدم برداشتن در هرگوشه ای از این وزارتخانه با مسئولیت سنگین تری همراه است.

وزیر رفاه بر ضرورت استفاده از افراد توانمند جامعه در جهت رسیدن به اهداف و ماموریت های تعریف شده تأکید کرد و گفت: جرم خوردن از بیت المال سنگین است و حتما باید برخورد قاطع و جدی کرد، اما کوچکترین مسامحه و گذشتی در این بخش در مقابل حق خوری و دست درازی به حق الناس که به امانت دستمان است پذیرفته نیست. در راستای شفافیت قدم برداشته شده اما قدم اولیه بوده است. اسامی افراد چندشغله و بازنشسته و امثالهم اعلام شده است. باید توجه کرد که با مدیر پروازی نمی‌توان شرکتی را اداره کرد. پای تغییرات ایستاده ایم و به دنبال کاهش هزینه های غیرضروری و صیانت از امانتی هستیم که به ما سپرده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه