English

سید جلال ملکی خبر داد

حادثه آتش سوزی باغ رستوران در منطقه فرحزاد تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در ساعت 13:25 امروز حادثه آتش سوزی در یک رستوران غذاخوری در محله فرحزاد، خیابان گلبرگ 4 به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام شد خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.

حادثه آتش سوزی باغ رستوران در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام کرد: در ساعت 13:25 امروز حادثه آتش سوزی در یک رستوران غذاخوری در محله فرحزاد، خیابان گلبرگ 4 به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام شد که بلافاصله 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که غذاخوری 200-300 متری مسقف یک باغ رستوران که نمای داخلی آن با چوب و پارچه‌های قابل اشتعال پوشانده و در داخل آن صندلی‌های چوبی و تخت وجود داشت، دچار آتش سوزی شده و  کاملا در آتش شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در قسمت‌های باغچه نیز چندین آلاچیق وجود داشت که آتش در حال سرایت به این بخش‌ها بود که آتش نشانان سریعا عملیات را آغاز و از سرایت آتش جلوگیری کردند.

ملکی تصریح کرد: کارگرانی که در محل حضور داشتند قبل از حضور آتش نشانان سریعا از محل حادثه خارج شدند و خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در حال حاضر مشغول ایمن سازی محل، لکه گیری و تخلیه دود هستند و تا دقایق دیگر محل تحویل مالکان خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه