English

فرمانده مرزبانی ناجا:

هرگز کولبری در مرزهای کشور مورد تعرض مرزبانان قرار نگرفته است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در مرزهای کشور هرگز کولبری مورد تعرض مرزبانان قرار نگرفته است، بلکه این عزیزان مورد حمایت مرزبانان هستند.

هرگز کولبری در مرزهای کشور مورد تعرض مرزبانان قرار نگرفته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به موضوع کولبری گفت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران دارای مقررات خاص خود بوده و در مرزهای کشور هرگز کولبری مورد تعرض مرزبانان قرار نگرفته است، بلکه  این عزیزان مورد حمایت مرزبانان هستند.

 وی با اشاره به نقش مرزنشینان در توسعه امنیت مرزی، افزود: مرزنشینان  را از خانواده بزرگ مرزبانی می دانیم، آنها درصدی از توان ما در مرزها هستند.

‎فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به حمله تروریستی چابهار، بیان کرد: در مرزها اقدامات خوبی صورت گرفته البته در بیرون از مرزها توطئه هایی طراحی شده که با هوشیاری نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم خنثی می شود؛ قطعا با این عناصر خودفروخته و تروریستی قاطعانه برخورد می‌شود.

سردار رضایی خواستار همکاری کشور‌های حوزه خلیج فارس برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر شد و افزود: مسیر قاچاق مواد مخدر از کشور‌های مبداء به سمت دریا آمده و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر  نیازمند عزم ملی و منطقه ای است.

فرمانده مرزبانی کشور از افزایش کشفیات سوخت،کالای قاچاق و مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ۴۲ تن مواد مخدر توسط مرزبانان کشف شده که ۱۰ تن از این  میزان کشفیات، توسط مرزبانان استان هرمزگان انجام شده است.

سردار رضایی صریح کرد: هرمزگان از استان‌های پیشتاز در مبارزه با قاچاق سوخت است و امسال کشفیات سوخت مرزبانی این استان،با افزایش سه و نیم برابری به سه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه