English

محسن هاشمی:

۱۷۰ سامانه شهری فعال است/حمایت شورای شهر از فناوری در تهران

رئیس شورای اسلامی شهر از حمایت شورای شهر از فناوری در تهران خبر داد و گفت: ۱۷۰ سامانه شهری فعال است.

۱۷۰ سامانه شهری فعال است/حمایت شورای شهر از فناوری در تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری موج، محسن هاشمی در مراسم آغاز به کار همایش تهران هوشمند اظهار کرد: این همایش بهره گیری از فناوری در شهر تهران است و شورای شهر تهران از این طرح حمایت می کند.

وی به روز دانشجو و روز جهانی مبارزه با فساد اشاره و عنوان کرد: جنبش های دانشجویی می توانند شفافیت را در دستگاه ها بالا ببرند.

رئیس شورای اسلامی شهر تصریح کرد: شهر هوشمند یک روش مقابله با فساد است و سامانه هایی که هم اکنون در اختیار ما قرار دادند مانند سامانه تهران من و سامانه با هم اقداماتی راهبردی است.

هاشمی رفسنجانی به ایجاد درآمد پایدار برای شهر تهران بر اساس سامانه های شهری پرداخت و ادامه داد: در شهرداری تهران باید به فکر درآمد باشیم و هزینه هایی که می شود باید به نحوی باشد کاربر داشته باشد و هزینه بردار نباشد.

وی در بخشی از سخنانش از ایجاد ۱۷۰ سامانه شهری خبر داد و گفت: برخی از سامانه ها کاربران کمی دارد و وقتی از تعداد کاربران سوال می پرسیم هنوز اطلاعات دقیق و درستی به ما ندادند.

رئیس شورای اسلامی شهر به نوع ارتباط با مردم در شهر هوشمند اشاره کرد و گفت: در فروش آنلاین و خدمات آنلاین بیش از ۱۰۰ شرکت فعالیت می کنند و حتما خیلی از آنها را می شناسید و لازم است از این شرکت ها با بستر قانونی حمایت کنیم.

هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: لازم است اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی بر اساس قانون شکل گرفته و فعال شود.

وی همچنین با بیان مباحث حمل و نقل در شهر هوشمند اظهار کرد: موضوع فرهنگنامه برای اصطلاحات هوشمند سازی در شورای شهر مطرح شده تا کلمات مخفف معرفی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی