English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

حج بستر تحول ساز فردی، گروهی و جهانی می باشد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: با شرایط سختی در حوزه تامین ارز رو به رو بودیم که باعث شد سازمان حج با مشکلات زیادی رو به رو شود و خوشبختانه با موفقیت حج امسال را سپری کردیم.

حج بستر تحول ساز فردی، گروهی و جهانی می باشد

به گزارش خبرگزاری موج، در آیین تکریم و معارفه رئیس کل سابق و جدید سازمان حج و زیارت سید عباس صالحی امیری اظهار کرد:حج بعد فردی زندگی انسان را در حوزه‌های معرفت و رفتار و تجربه‌ها و سلوک درونی انسان را متحول می‌کند و همچنین در بعد گروهی، مناسبات فردی و میان فردی، ساختن خانواده متدین، توسعه مادی و معنوی یک شهر و روستا، توسعه ملی و منطقه ای، تاثیر در ابعاد بین الملل و گسترش روابط کشورها، قوام زندگی انسان‌ها در تمام سطوح تاثیر گذار است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: تشکیل سازمان حج و زیارت در کشور‌ها به این دلیل بود که حج را یک بستر تحول ساز فردی گروهی و جهانی می‌دانیم.

وی درادامه گفت:در دو سال گذشته اتفاقات خوبی درحوزه حج افتاد و رئیس سابق سازمان حج با همت عالی خود بسیاری از این مشکلات را مرتفع کردند و این مسیر را به فضای روشنی رساندند.

صالحی در ادامه بیان کرد: حج با عزت، با امنیت و رفاه نسبی را در دو سال گذشته سپری کردیم.

وی در ادامه افزود: با شرایط سختی در حوزه تامین ارز رو به رو بودیم که باعث شد سازمان حج با مشکلات زیادی رو به رو شود و خوشبختانه با موفقیت حج امسال را سپری کردیم.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه قانون بازنشستگی فرصتی برای وزارت فرهنگ و سازمان حج ایجاد کرد و افزود: شرایط تحریم و پسا تحریم  شرایط خاصی برای کشور ما فراهم کرد و ما در این چنین شرایطی به مدیری مثل آقای رشیدیان نیازمندیم. چون از سابقه طولانی در حج و خدمت به زائران امام رضا برخوردارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه